قیمت های نجومی اجاره آپارتمان در تهران; 30 میلیون در ماه!

قیمت های نجومی اجاره آپارتمان در تهران;  30 میلیون در ماه!

اجاره ای که صاحبخانه ها برای گران ترین آپارتمان های شمال تهران از مستاجران می گیرند برابر با متوسط ​​آپارتمان سه خوابه در همان منطقه است.

یک آپارتمان 50 متری در زعفرانیه تهران 300 میلیون پیش و ماهی 30 میلیون اجاره می کنند. از آنجایی که ساختمان دارای استخر بوده و آپارتمان دارای برکت آسانسور و پارکینگ می باشد، یکی از گران ترین آپارتمان های اجاره ای در پایتخت به حساب می آید. با این بودجه می توانید خانه های سه خوابه معمولی را در شمال شهر اجاره کنید. تبلیغات این مدل در نیاوران و جردن و بقیه مناطق شمالی تهران زیاد است، اما اگر به صورت اتفاقی به شمال شهر برویم و به مرکز شهر بپردازیم، طبق آگهی هایی که اخیرا برای خرید و فروش اضافه شده است. سکوها را می توان با 100 تا 150 میلیون پول پیش و ماه ساخت، چهار تا شش میلیون می رود برای اجاره آپارتمان. در جنوب شهر با بودجه 50 میلیون و 3.4 میلیون اجاره ماهانه به فکر اجاره آپارتمان بود.

اجاره آپارتمان در شمال تهران


به گزارش فرارو، مالک یک آپارتمان 35 متری در بلوار کاوه مبلغ 350 میلیون تومان ودیعه و 7.5 میلیون تومان اجاره ماهانه برای واحد مبله تعیین کرده است. قابلیت تبدیل رهن و اجاره به مستاجر این امکان را می دهد که مبلغ پیش پرداخت را به جای 350 میلیون به 260 میلیون کاهش دهد. در عوض اجاره ماهانه از 7.5 به 10.5 میلیون افزایش می یابد. طبق عکس های موجود در آگهی، مالک اتاق مبله، تلویزیون، چندین مبل، ماکروفر، گاز و یخچال هتل را در نظر دارد. عمر این بنا به سال 1995 برمی گردد. آپارتمان بدون پارکینگ و آسانسور اجاره داده می شود و تنها امکان آن انباری است. البته این مدل تبلیغاتی را باید یکی از گران ترین گزینه ها برای کسانی که قصد اجاره آپارتمان در تهران دارند، دانست. به عنوان مثال در منطقه زعفرانیه برای آپارتمانی که در طبقه زیرزمین واقع شده است، مبلغ ودیعه و اجاره ماهانه به ترتیب 150 میلیون تومان و 6 میلیون تومان تعیین شده است. برای درک تفاوت اجاره بهای این دو واحد کافی است بگوییم زیرزمینی که در زعفرانیه به صورت آپارتمان اجاره می شود به اندازه آپارتمانی که در بلوار کاوه بررسی کردیم، تازه و تمیز نیست، واحد بدون پارکینگ اجاره داده می شود. و با وجود اینکه طبقه در طبقه دوم است.بدون آسانسور.

اجاره آپارتمان در مرکز تهران

یک آپارتمان 58 متری در خیابان جمالزاده تهران 100 میلیون پیش اجاره شد; همچنین مستاجر باید ماهانه شش میلیون برای اجاره کنار بگذارد. البته مالک برای تغییر رهن و اجاره بها دست مستاجر گذاشته است. به طوری که مستاجر می تواند به جای 100 میلیون 70 میلیون پیش پرداخت کند، اما به این ترتیب اجاره بها 6 میلیون و 900 هزار تومان می شود. آپارتمان مورد بحث ما یک آپارتمان نسبتا معمولی است که در سال 1975 ساخته شده است و با وجود اینکه در طبقه دوم است اما در ساختمان آسانسور وجود ندارد. در فهرست، مالک مواردی مانند دسترسی عالی به مترو و BART را ذکر می کند و آپارتمان را فقط به مجردها اجاره می دهد. بررسی ها نشان می دهد که به نظر می رسد در مرکز تهران، مالکان از قانون نانوشته ای پیروی می کنند و از مستاجران برای یک آپارتمان بین 100 تا 150 میلیون ودیعه و ماهانه چهار تا هفت میلیون به عنوان اجاره می خواهند. به عنوان مثال در بین آگهی ها یک آپارتمان 30 متری در خیابان فاطمی وجود دارد که مبلغ ودیعه و اجاره آن به ترتیب 100 میلیون و شش میلیون و 400 هزار تومان است و یک آپارتمان 40 متری دیگر در حوالی میدان انقلاب به مبلغ 150 میلیون ودیعه و 4 میلیون و 500 تومان. ماهیانه هزار تومان اجاره می دهند.

اجاره آپارتمان در جنوب تهران

یک آپارتمان 40 متری در منطقه یافت آباد تهران 50 میلیون پیش و ماهانه 4 میلیون اجاره داده می شود. آپارتمان در طبقه همکف قرار دارد و از نبود آسانسور می توان چشم پوشی کرد اما نبود پارکینگ و انباری از معایب آن است. قدمت این ساختمان به سال 1362 برمی گردد و مالک آپارتمان را به مجرد و زوج اجاره می دهد. در منطقه شادآباد واقع در منطقه 18 تهران که طبق آمار رسمی ارزان ترین نقطه بازار مسکن تهران است، مبلغ ودیعه برای یک آپارتمان 45 متری 50 میلیون تومان اعلام شد و مستاجر باید واریز کند. هر ماه سه میلیون تومان به حساب مالک. این یکی در سال 90 ساخته شده است. آسانسور دارد و مالک مبلغ ودیعه و اجاره را تعیین کرده است.

آخرین آگهی های اجاره آپارتمان در تهران

محدوده

متراژ

عمر بنا

مهمترین امکانات

سپرده

اجاره ماهانه

زعفران

50 متر

هفت سال

استخر، پارکینگ و آسانسور

300 میلیون

30 میلیون

بلوار کاوه

35 متر

هفت سال

مبله و انباری

350 میلیون

7.5 میلیون

زعفران

35

12 سال

150 میلیون

شش میلیون

جمال زاده

58 متر

27 سال

100 میلیون

شش میلیون

خیابان فاطمی

30 متر

27 سال

100 میلیون

6.4 میلیون تومان

میدان انقلاب

40 متر

22 سال

انبار

150 میلیون

4.5 میلیون

جفت آباد

40 متر

19 سال

50 میلیون

چهار میلیون

شادآباد

45 متر

12 سال

آسانسور

50 میلیون

سه میلیون

دیدگاهتان را بنویسید