لایحه افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران فردا تقدیم مجلس می شود


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903446

جعفر قدری گفت: لایحه دولت برای افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران فردا یکشنبه صبح پس از بررسی جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه در صحن مجلس ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: لایحه ارائه شده از سوی دولت در مجلس در خصوص افزایش حقوق کارکنان و مستمری بگیران در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شده و بعدازظهر امروز شنبه نهایی می شود.


عضوکمیسیون برنامه، بودجه و برآورد شورای اسلامی تصریح کرد: در تلاشیم لایحه مورد نظر را فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

به گفته قدری، برآورد میزان مورد نیاز دولت برای افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران حدود 52 هزار میلیارد تومان است که باید در چارچوب منابع معرفی شده و تعیین شده توسط دولت عمل کنیم.

وی افزود: بررسی موضوعاتی از جمله اینکه آیا افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران باید از مهر یا شهریور اجرایی شود، افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت مقدماتی ارائه می شود. کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اما همچنان موضوع رای گیری است. گیر قرار نمی گیرد.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و برآورد شورای اسلامی با اشاره به اینکه نتیجه جلسه کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه دولت توسط سخنگوی این کمیته اعلام می شود، گفت:


قادری با بیان اینکه شایعاتی مانند رد لایحه افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران صحت ندارد، تصریح کرد: دو فوریت بررسی لایحه دولت تصویب شده است و پس از جمع بندی جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه. صبح فردا یکشنبه تقدیم مجلس می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید