لحظه های ناب بندگی / عطر مناجات پیچیده در بهشت


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819379

عطر مناجات در آسمان پیچیده و طلوع ماه خدا و ماه اعیاد، انسان را به دور از همه دغدغه های دنیوی به آرامش می رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر، رمضانی دیگر فرا رسیده است، ماهی پر از برکت و رحمت و مغفرت که بندگان از مدتها پیش برای یک ماه میهمانی خدا آماده می کردند، در این ماه درهای بهشت ​​باز می شود و باران آمرزش باز می شود. در تمام این ماه باران بر بندگان می بارید.

روزی زیباست، حجاب هایی که به رنگ سخاوت و مهربانی باز می شود، عطر مناجات در بهشت ​​هنگام افطار و شکر، لحظات ناب شب های کرامت انسانی بر فراز بندگی و زمزمه عشق با خالق. کائنات خلق و خوی متفاوت

ماه رمضان برپا شد تا با توبه، قلم مغفرت بر گناهان کوچک و بزرگی که در کوله پشتی خود حمل می کنیم، کشیده شود. رمضان آمد تا دوباره به بالاترین سطح کشت برسد. ماه رمضان برای محافظت از چشم و زبان و گوش از تولید مثل گناهان آمده است.


6b5d32c1 2c1e 48cf bc6a 9bea11e1d307 خبر خاکستری


مهمانی یک ماهه

رمضان فرصتی شگفت انگیز است که بوی خدا را در ناب ترین لحظاتش می دهد، صدای ربانی در غروب افطار از گلدسته های مسجد، صدای دعای سحر هنگام اذان صبح، حسرت اولی ها. دعوت شده برای اولین بار مهمانی و ذائقه کودکانی که با روزه گنجشک ها از شادی این ماه لذت می برند.

این روزها نسیم رحمت الهی دمیده می شود، باز هم افرادی که قطار برده رها کرده اند می توانند به قطار برسند و این مسیر را برای رسیدن به خالق هستی کوتاه کنند، گویی در این ماه دنیا رنگ و لعاب دیگری دارد. و به جای کینه، بخشش می آید و دوستی ها در این ماه زیاد می شود.

دلمان آرزو داشت که قرآن شب های قدر را از سر بگیرد، دلمان می خواست ماهی ها از همه دغدغه های دنیوی دور شوند تا این دلتنگی را با خدا حل کنند.


8ccbf7c3 1ffa 4415 bce7 1409d76ca3be خبر خاکستری


رمضان فرصتی برای افزایش دانش است

حجت الاسلام محمد پیریایی کارشناس مذهبی در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: ماه رمضان ماه خادمان است. نماز، روزه، حج، زکات، حمص و سایر احکامی که ویژگی های خاصی دارند.

وی افزود: احکامی که خداوند برای انسان ها کرده است نشان می دهد که اساس و مدار خلقت انسان است و خداوند جوهر وجود خود را در وجود انسان قرار داده است و ماه رمضان بهترین راه برای پاکسازی این گوهر آلودگی برای یک سال است. .

این کارشناس مذهبی گفت: این ماه بهترین زمان برای دور شدن از گناهان و پاک شدن تمام گناهانی است که انسان انجام داده است. انجام هر کار خیری در این ماه ثواب مضاعف دارد که نشان از اهمیت ویژه این ماه نزد خداوند دارد. “

حجت الاسلام پیریایی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان افتخاری است برای همه بندگانی که به مدت یک ماه به مهمانی خدا دعوت می شوند، ضیافتی که حتی رویای مرد قوی ثواب دارد که باید قدر آن را دانست و فرصتی برای تزکیه انسان است.

وی با اشاره به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: قرآن کتاب خدا در این ماه نازل شده و تلاوت آیه ای از قرآن در این ماه ثواب ختم قرآن را دارد. و فرصتی است برای انس با قرآن در این ماه «افزایش علم سودمند است.


c7c0f4a4 5284 4564 832f 095cd5957040 خبر خاکستری


ارسال 200 مبالغ به لرستان

محمدحسین واحدی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: برنامه ریزی های لازم برای ماه مبارک رمضان انجام شده و حدود 60 برنامه در استان لرستان اجرا می شود.

وی افزود: در این ایام 200 مبلغ به مساجد و روستاها اعزام شده اند تا علاوه بر اقامه نماز شهرداری در این ماه به اجرای برنامه های تبلیغی و فرهنگی نیز بپردازند.

نماینده فرهنگ تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان برگزاری جشن پست اول است که با کمک آموزش و پرورش در 10 شهرستان استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید