لرستان پایلوت طرح های کارآفرینی شد/ رونق قالی بافی در آسترینان

ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790867

هزالی با اشاره به ظرفیت اشترینان در زمینه قالی بافی گفت: استان لرستان پایلوت طرح های کارآفرینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، انسیه حزالی امشب در بازدید از آسترینان گفت: زنانی که با همت و همت خود به پا خاستند صحنه کار و فعالیت را جهاد مقدس تعریف کردند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم برای نیازهای واقعی جامعه زنان که اکنون اشتغال و کارآفرینی است حمایت و حرکت کنیم.

معاون زنان رئیس جمهور گفت: امیدواریم با برنامه های معاونت رئیس جمهور در حوزه اشتغال، کارآفرینی و رفع آسیب ها بتوانیم بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

هزالی خطاب به این کارآفرین گفت: سرمایه شما توانمندی است که در کار و مهارت دارید و در محصولاتی که دارید توانایی های خود را نشان می دهید.

وی گفت: با تلاش شما و حمایت دولت و همچنین با برنامه هایی که به ویژه برای زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در حال تدوین است تا با اشتغال خانواده محور حرکت خوبی داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان گفت: در حوزه فرش و گلیم، بانوان این منطقه از فرصت های خوبی برخوردار هستند و کسانی که آمادگی فعالیت در این زمینه را دارند باید اعلام کنند، ما آمادگی داریم که بخش فروش و صادرات را تضمین کنیم که این منطقه است. مرکزی برای قالی بافی و سپس صادرات فرش باشد.

هزالی خاطرنشان کرد: البته اگر در زمینه های دیگر همکاری و مهارتی وجود دارد به آنها اطلاع دهید زیرا لرستان باید پایلوت برنامه های کارآفرینی ما باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید