لرستان 80 موکب برای استقبال از زائران اربعین برپا کرد


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890000

حقی پور گفت: 80 موکب از استان لرستان در عراق و ایران برای استقبال از زائران اربعین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اصغر حکی پور در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 80 موکب برای استقبال از زائران اربعین تشکیل می شود، اظهار داشت: 37 موکب در کربلا، نجف، کوفه و یک موکب در سامرا برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در کشور استان لرستان حدود 38 موکب برای استقبال از زائران اربعین برپا کرد، افزود: با توجه به اینکه تعداد موکب ها رو به افزایش است تعداد کل به 80 موکب می رسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: امسال مجوز اعزام پنج میلیون زائر را داده اند که کار اعزام این زائران در حال انجام است.

وی بیان کرد: هدف ما این است که بیشتر موکب های استان با موکب های عراقی مشترک باشد و بتوانیم خدمات مشترکی را به زائران ارائه دهیم.

حکی پور تصریح کرد: خدمات موکب ها به زائران شامل اسکان، صبحانه، ناهار، شام، حمام، سرویس های بهداشتی و … است. خوشبختانه ایثارگران در این زمینه با مشکلی مواجه نیستند. همچنین با توجه به گرمای هوا اقداماتی برای تهیه تجهیزات برودتی انجام می شود

وی خاطرنشان کرد: موکب های استان لرستان تقریبا 10 روز قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران سازماندهی شده و تا یک تا دو روز بعد از اربعین فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید