آماده سازی بیش از 2 هزار موکب ایرانی برای استقبال از زائران اربعین


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891152

محمدرضا شهاب الدین شهمیرزادی از ثبت بیش از دو هزار موکب ایرانی برای استقبال از زائران اربعین خبر داد و گفت: انتظار داریم موکب های مازندران در مراسم اربعین امسال به نحو شایسته به زائران خدمات رسانی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا شهاب الدین شهمیرزادی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: اربعین جلوه ای از عشق و ارادت خاص شیعیان به امام حسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: امسال پس از دو سال وقفه بار دیگر مراسم باشکوه اربعین برگزار می شود و همه امکانات فراهم شده است تا شاهد حضور حداکثری این همایش بزرگ باشیم.

مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد احیای محاکم عالی کشور تصریح کرد: دولت از تمام ظرفیت خود برای حضور مردم در این همایش بزرگ استفاده می کند.

شهاب الدین شهمیرزادی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود اربعین امسال با حضور پرشور مردم از ایران و سایر نقاط جهان برگزار شود، یادآور شد: تاکنون دو هزار و 300 موکب از ایران برای خدمت رسانی به زائران اربعین به میزان نصف به ثبت رسیده است. از این موکب ها در عراق و نیمی دیگر در ایران به ارائه خدمات می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه موکب ها باید امکانات لازم را فراهم کنند، گفت: با توجه به اینکه در فصل گرما هستیم باید امکانات مناسبی فراهم شود.

مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد بازسازی محاکم عالی کشور با بیان اینکه مازندران یکی از استان هایی است که در پیاده روی اربعین حضور فعال دارد، یادآور شد: با توجه به ظرفیت مازندران، انتظار داریم موکب ها حضور فعالی داشته باشند. از این استان برای خدمت رسانی مناسب به زائران در مراسم اربعین امسال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید