لزوم اتحاد ملت ایران و حمایت از تیم ملی/ رویکرد مهدی طارمی در بازی گذشته حرفه ای بود


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913103

یکی از اعضای هیئت داوران کنفدراسیون جهانی هنرهای رزمی گفت؛

مرتضی معصوم پور گفت: برخورد و رفتار آقای طارمی در دیدار گذشته بسیار عالی بود و همه را به آرامش دعوت کرد و قطعا در این شرایط تفاوت بازیکن حرفه ای با بازیکنی که در جو است مشخص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی معصوم پور در گفتگو با را آرمان; وی درباره حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی گفت: در مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ایرادات و کاستی هایی وجود دارد اما آنچه اکنون مهم است اتحاد و انسجام بین آحاد ملت است. و اعضای تیم ملی در این بازی ها.»

عضو کمیته داوران کنفدراسیون جهانی هنرهای رزمی ادامه داد: بازی ایران مقابل انگلیس تحت فشار شدید مجازی و کانال های بیگانه بود و با دو گل مهدی طارمی روحیه و اعتماد به نفس اعضای تیم اوج گرفت.

وی بیان کرد: عدم حضور برخی از ورزشکاران در جام جهانی فوتبال که مردم آنها را اسطوره ملی می نامند باعث اعتراض و در نتیجه تنش بیشتر می شود و شهادت ها و اتفاقات به عهده کیست؟ کسانی که اسطوره مردم هستند باید مردم را به آرامش دعوت کنند اما می بینیم که در فضای هیجانی اقدامات نامناسبی انجام می شود.

معصوم پور تاکید کرد: برخورد و رفتار آقای طارمی در دیدار گذشته بسیار عالی بود و همه را به آرامش دعوت کرد و قطعا در این شرایط تفاوت بین بازیکن حرفه ای و بازیکنی که در جو حضور دارد و اگر برخورد احساسی در بازی وجود نداشت، وجود داشت. نیمه اول مشخص است و همه از ما حمایت کردند، ما بازی بهتری را دیدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید