لزوم استفاده شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811387

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: با تاکید بر کاهش سفرهای غیرضروری در پایان سال، گفت: از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی گلشنی با اشاره به روزهای پایانی سال جاری، درباره اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل گفت: در این ایام استفاده از مراکز خرید افزایش می یابد و تراکم و بازدید از محدوده بازار افزایش می یابد. در نتیجه باعث افزایش ترافیک و رفت و آمد درون شهری می شود که در این صورت باید ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها تقویت شود.

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق تهران، معاون حمل‌ونقل و ترافیک تهران با بیان اینکه اتوبوس‌ها به خطوط شلوغ‌تر منتقل می‌شوند، افزود: همچنین اتوبوس‌هایی که تعمیر و تجهیز شده‌اند در نوارهای لازم استفاده می‌شوند. ‘. ارائه خدمات بهتر به شهروندان

گلشنی در تشریح تعهدات شهروندان در ایام پایانی سال تصریح کرد: البته در پایان سال علاوه بر اقدامات شهرداری، شهروندان باید به کاهش ترافیک و ازدحام در شهر نیز کمک کنند. در این ماه پایانی سال، شهروندان باید سفرهای غیرضروری را کاهش دهند و نیازهای خود را در سطح محلی و منطقه ای تا حد امکان برطرف کنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در مسیرهای کوتاه بین شهری پیاده یا با دوچرخه تردد کنند.


باید همزمان با فرهنگ سازی با متخلفان برخورد شود

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: بخش عمده فرهنگ نهضت جزو وظایف شهروندی است; آنها همچنین باید در زمان شلوغ سال به خود، دیگران و دولت شهر کمک کنند.

گلشنی همچنین با بیان اینکه پلیس راهور برای برخورد با موتورسواران برنامه دارد گفت: در پایان سال طرح مشترکی با همکاری پلیس راهور و شهرداری تهران برای برخورد با متخلفان موتورسواران در خطوط اتوبوسرانی تندرو در حال اجراست. علاوه بر ایجاد آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، با متخلفان باید برخورد و جریمه شود.

وی با اشاره به تخلفات فراوان موتورسواران در سطح شهر گفت: هدف اصلی این طرح برخورد با موتورسواران خطرناک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید