لزوم تسریع و کوتاه شدن فرآیند انتخاب و استخدام داوطلبان شغلی


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909563

رئیس قاضی استان تهران گفت: پیرو دستور ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر لزوم تسریع و کوتاهی در فرآیند گزینش و جذب داوطلبان شغلی، در مرحله دریافت مدارک پذیرفته شدگان و در بدوی. مراحل و مصاحبه عمومی سه روز کاری جهت دریافت مدارک آقای و سه روز کاری جهت دریافت مدارک بانوان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس رسانه ها و اطلاعیه های دادگستری استان تهران، 11 آبان ماه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجعی رئیس قوه قضائیه بر تسریع و کوتاه شدن روند انتخاب و جذب داوطلبان استخدامی تاکید کرد.

در این رابطه؛ علی القاصی، قاضی عالی استان تهران از تحویل مدارک بیش از یک هزار و 220 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی 1400 نفر در مدت سه روز به گزینش دادگستری استان تهران خبر داد و گفت: قبول شدگان در آزمون استخدامی، که پس از معرفی از سوی اداره کل پرونده ها و انتصاب ضابطان اداری قوه قضائیه با دعوت از هسته گزینش ضابط قضایی تهران، مدارک لازم را حداکثر ظرف مدت شش روز کاری ارائه نمایند.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: مراحل تایید و تایید مدارک متقاضیان اصلی آزمون استخدامی دادگستری اسفند 1400 که از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته بود، پایان خرداد ماه به پایان رسید. و در مجموع هزار و 431 نفر واجد شرایط ورود به مرحله دوم استخدام و مصاحبه تخصصی تشخیص داده شدند و در این مرحله از سوی گزینش قضایی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه مصاحبه تخصصی این افراد در دستور کار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی استانداری تهران قرار دارد، اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در مدت شش روز، مدارک لازم جهت ارائه پرونده گزینش از 1224 دریافت شده است. نامزدها .

القاصی تصریح کرد: پیرو دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم تسریع و کوتاهی در فرآیند گزینش و جذب داوطلبان استخدامی، در مرحله دریافت مدارک پذیرفته شدگان و در مراحل اولیه و عمومی مصاحبه، سه روز کاری برای دریافت مدارک آقایان و سه روز کاری نیز برای دریافت مدارک خانم ها در نظر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان ابراز امیدواری کرد با استخدام پذیرفته شدگان مشکل کمبود نیروی انسانی در واحدهای قضایی استان تهران تا حدودی برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید