لزوم تعیین تکلیف آرای محقق نشده کمیسیون ماده 100 شهرداری یزد

وی با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف رأی گیری موضوع انقضای مهلت در هیأت های ماده 100 موجب خشم عمومی شده است، گفت: در برخی موارد موضوع و لزوم اجرای رأی از بین رفته و مبنایی برای آن وجود ندارد. تصمیم مقدماتی و به عبارتی رأی بخشنامه ای، سؤالی است که فعلاً بی نتیجه است و باید در متون قانونی و موازین شرع در مورد این گونه موارد تکلیف لازم تعیین شود.

مدیرکل دادگستری استان یزد با اشاره به تاکید آیات و روایات بر گره گشایی از کار مردم گفت: مکاتباتی در این زمینه با تهران انجام شد اما به دلیل خلأهای قانونی به نتیجه نرسید و متعاقبا اقدام به اصلاح شد. قانون ادامه دارد

دزیری با بیان اینکه در حوزه حاکمیت دینی بن بست وجود ندارد، گفت: مدیران و کارشناسان حوزه حکمرانی شهری باید با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص خود در گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنند.

وی بر لزوم اجرای مصوبات جدید کمیسیون های ذیل ماده تاکید کرد. 100 از شهرداری ها و اعلام کردند که تعویق اجرای مصوبات نباید زمینه ای برای تکرار تخلفات ساختمانی ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: البته تعلیق آرای صادره از سوی کمیسیون ماده 100 غیرقابل قبول است و مشکلاتی را در حوزه نقل و انتقالات، معاملات و امنیت سرمایه گذاری برای مردم به دنبال خواهد داشت.

وی بر تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: شهرداری ها به عنوان نهادهای مردم پایه نقش بسزایی در افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت مردم دارند.

دشیری افزود: مدیران شهری باید با جسارت بیشتری موضوع ارائه خدمات به مردم را در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید