لزوم تفکیک واضح گروه های سیاسی با اغتشاشات خیابانی/ اساس حرکت نظام اسلامی مبتنی بر اراده مردم است.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901574

علی کریمی تشخیص واضح گروه های سیاسی با اغتشاشات خیابانی و براندازی را ضروری دانست و گفت: حیات تشکل های سیاسی در گرو حرکت قانون است و عدول از مقررات حاکم بر کشور قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از انقلاب اظهار داشت: حضور گسترده مردم در صحنه برای دفاع از آرمان های والای انقلاب بیانی از مردم است. روح این سیستم

وی با تاکید بر لزوم توجه به نارضایتی ها و اعتراضات مردم افزود: اعتراض حق مشروع و طبیعی مردم است و مسئولان باید به آن توجه کنند.

نماینده مردم بابل در شورای اسلامی با یادآوری تفاوت اعتراض و اغتشاش در بیانیه نارضایتی، افزود: هیچ نظام سیاسی در دنیا تحمل هرج و مرج و آشوب های خیابانی را ندارد و این امر در نوع اعتراضات تاثیر بسزایی دارد. نارضایتی.”

وی با اشاره به حمایت آشکار فتنه گران و مخالفان بیرونی نظام اسلامی از فتنه در حوادث اخیر، افزود: بسیج گسترده امکانات تبلیغاتی و سیاسی مخالفان خارجی با کمک دولت های غربی و نیز قیام های گروه های مخالف، می باشد. نشانگر توطئه سازماندهی شده علیه انقلاب در این لحظه حساس است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تشخیص واضح گروه های سیاسی از اغتشاشات خیابانی و براندازی را ضروری دانست و افزود: حیات تشکل های سیاسی در گرو حرکت در چارچوب قانون است و انحراف از مقررات حاکم بر کشور قابل قبول نیست.

کریمی فیروزجایی اصلاح برخی از فرآیندهای قانونی در حوزه حکمرانی را امکان پذیر و نیازمند طراحی راهبردی دانست و افزود: اصلاح رویه های نادرست و چالش برانگیز باید از طریق قانونی انجام شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم با تقدیر از زحمات فراج و نهادهای امنیتی در حوادث اخیر خاطرنشان کرد: تدبیر و هوشمندی فراج و نهادهای امنیتی در برخورد با تحرکات سازمان یافته دشمنان قابل تقدیر است.

وی هوشمندی و درایت مردم در جداسازی به موقع خط خود از آشوبگران را نشانه اوج بصیرت و آرمان گرایی آنان دانست و تصریح کرد: اساس حرکت نظام اسلامی بر اراده مردم استوار است.

نماینده مردم بابل در شورای اسلامی، نیاز اصلی کشور را سرمایه گذاری در فرهنگ و اندیشه های ناب اسلامی دانست و افزود: دستگاه های فرهنگی باید در زمینه پیشبرد اهداف و سیاست های محوری خود نقشه راه جدیدی ارائه دهند. . تامین نیازهای جدید مردم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مستلزم شناخت اولویت ها و برنامه ریزی راهبردی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید