جمهوری اسلامی ایران الگوی نظام سیاسی مبتنی بر اراده مردم و مجری احکام اسلامی است.


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818842

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

خاتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی نظام سیاسی مبتنی بر آرای مردم و مجری احکام اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام حبیب خاتمی گفت: 13 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ایران ثبت شده است. بر پایه جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: زمانی که خمینی (ره) نوع نظام را در همه پرسی قرار داد، درصد بالایی از مردم ایران اسلامی به جمهوری اسلامی رای دادند که این نشان دهنده استقبال زیاد ملت بزرگ ایران از نظام جمهوری اسلامی است. اسلام را انتخاب کردند و من امام خمینی (ره) نیز فرمودند: «جمهوری اسلامی. “نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر” و جمهوری اسلامی ایران الگوی یک نظام سیاسی مبتنی بر رای مردم و اعمال احکام اسلامی است که اولین گام انقلاب اسلامی ایران در 40 سال آینده به پایان می رسد. و بسیاری از کارهای زیربنایی در مسیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی محقق شده است.

سخنگوی نهاد رهبری دانشگاه لرستان گفت:

خاتمی گفت: 13 فروردین سالروز رای قاطع ملت بزرگ ایران به نظام جمهوری اسلامی، روز وفاداری مجدد به آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و هر کجا که هستیم باید تمام تلاش خود را بکار گیریم. گام انقلاب اسلامی ایران باید در همه ابعاد به طور کامل تحقق یابد تا سرانجام مسیر تکاملی انقلاب اسلامی ایران به صاحب اصلی انقلاب اسلامی حضرت ولیعصر (عج) واگذار شود. در مورد تمدن نوین اسلامی

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و ایجاد جمهوری اسلامی ایران، ابرقدرت ها در برابر استقلال ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده اند و امروز می بینیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از معادلات جهانی و منطقه ای تعیین کننده است. بر اساس استقلال و اقتدار سیاسی. . سیستم مستقل و قدرتمند است. امروز هم می بینیم که همه ابرقدرت های دنیا روی نقش ایران اسلامی حساب ویژه ای باز کرده اند و این نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در دنیای امروز است و می بینیم که آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر نیروهای ظالم و سلطه گر هستند. هراسان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی و جمهوری اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید