لزوم حل و فصل اختلافات مجلس و هیات امنا بر سر قانون برای بهبود فضای کسب و کار


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815996

جعفر گادری گفت: باید تلاش کنیم تا اختلافات مجلس و هیات امنا برطرف شود و بتوانیم موانع قانون کلیدی بهبود فضای کسب و کار را برطرف کرده و در اسرع وقت اجرا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر گادری در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: در کمیسیون جهش تولید مجلس، ایرادات هیات امنا به مواد 1 تا 7 قانون اجرای سیاست های اصل 44 مبنی بر بهبود مستمر فضای کسب و کار و ثبت تقاضای کسب و کار مطرح شد. از طریق درگاه های الکترونیکی آن را رفع کردم و اجرا شد.
عضو کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی تا 15 اسفند فرصت داشتند تا ورودی دستگاه ها را برقی کنند که گام بزرگی است و می تواند سرعت صدور پروانه کسب، شفافیت و کاهش هزینه ها را افزایش دهد. “ورود به تجارت.
گادری گفت: همچنین با اصلاح برخی قوانین مرتبط با کسب و کار در مجلس قانون بهبود فضای کسب و کار را تصویب کردیم که کار ارزشمندی است.
وی گفت: امیدواریم ایرادات هیات امنا به قانون بهبود فضای کسب و کار برطرف شود چرا که متاسفانه این قانون که تصویب شد هشت ماه است بین هیات امنا و مجلس مبادله شده است. این مشکل ایجاد کرد و مانع از اجرای به موقع قانون شد.
عضوکمیسیون پرش مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا اختلافات مجلس و هیات امنا برطرف شود و بتوانیم هرچه سریعتر موانع کلیدی بهبود فضای کسب و کار را برطرف و اجرایی کنیم. رهبر انقلاب مورد تجلیل و قدردانی معظم له قرار گرفتند.
قادری خاطرنشان کرد: همچنین جلساتی را برای ادامه مباحث بودجه و تبصره 18 برگزار کردیم و با توجه به مشکلاتی که در خصوص قیمت برق و گاز واحدهای تولیدی داشتیم، برخی مشکلات، مسائل و اختلاف نظر بین واحدهای تولیدی را برطرف کنیم. و دستگاه های اجرایی جلساتی برگزار کردیم.
وی افزود: پروژه تامین مالی تولید و زیرساخت که اکثر آن به اتمام رسیده و قرار است چندین جلسه دیگر نیز تا نهایی شدن آن برگزار شود، اکنون در مرحله نهایی کمیته پرش تولید است.
گادری درباره یکی دیگر از پروژه های در دست اجرا کمیسیون جهش در تولید توضیح داد: امیدواریم بتوانیم در اوایل سال آینده پروژه تامین مالی تولید و زیرساخت را به عنوان یکی از پروژه های ارزشمند در دستور کار مجلس قرار دهیم که این همه مشکلات و حل شود. مشکلات واحدهای تولیدی و زیرساختی و گره گشایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید