لزوم حمایت از فعالان برای تولید محتوا در فضای مجازی/ همه دستگاه ها باید امر به معروف و نهی از منکر شوند.

ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782165

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حجت الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به فضای مجازی گفت: در این زمینه با مشکل مواجه هستیم و برای کاهش نگرانی ها دولت باید این فضا را کنترل کند اما تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و باید از فعالان تولید محتوا حمایت شود. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مکان عظیمی برای رفع مشکلات محله ایجاد کنید.

وی گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آرام آرام به سمت ایجاد طرح در حوزه تعهدات خود پیش می رود.

نوکونام خاطرنشان کرد: بسیار ارزشمند است که در صورت انجام در مجموعه های منفی از متولی دستگاه دعوت شود و تذکر و تذکر با احترام اعضا انجام شود و اجازه ندهید تعداد امتناع ها افزایش یابد و فقط یک مورد. از آنها به ستاد توانبخشی گزارش شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعال و وارد میدان شوید.

امام جمعه به شهرکرد گفت: اطلاعات باید همه امور را به دبیرخانه اطلاع دهد و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: شوراها از قبل تشکیل شده و باید شناسایی و تجدید شوند چرا که کار این شوراها و پیشکسوتان ذیربط در تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بالایی دارد.

نکونام تاکید کرد: اگر بخواهیم پایه گذاری کنیم باید عرصه امر به معروف و نهی از منکر به عرصه اجتماعی تبدیل شود و فضایی در خیابان ها، ادارات و کارخانه ها ایجاد شود تا همه بدانند این حوزه فعال است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: ناظران امر به معروف و نهی از منکر باید خیرخواه باشند و انتقام کار خود را نگیرند چرا که اقدام این افراد در مقام اصلاح نیست بلکه به دنبال انتقام بوده است.

وی با بیان اینکه باید روحیه اصلاح طلبی و سلامت محوری در ستاد احیاگران و پیشکسوتان حاکم باشد، افزود: ارتقای آموزش بسیار مهم است و نباید تنها به منکرات توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر نباید در جزیره انجام شود و کار شورای فرهنگ عمومی، سپاه، مساجد، ستاد فرماندهی کل قوا انجام شود. امر به معروف و نهی از منکر و غیره در یک راستا است. وی گفت: گاهی اوقات تعاملاتی وجود دارد که مشکل ساز است و باید حل شود.

وی یادآور شد: همه دستگاه ها باید در ترویج علما از جمله حجاب، کار جهادی، تربیت نسل جوان، حضور نسل جوان در نماز جمعه و غیره فعال باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: رسانه ملی در این حوزه فعال است و نقش بسیار مهمی دارد، تولید محتوا با حساسیت انجام می شود و ضد ارزشی های دیگر را نشان نمی دهد، بلکه ارزش ها هنرمندانه نشان داده می شود.

وی گفت: امروز استقلال صدا و سیما در افکار عمومی نقش آفرینی کرده است و مردم به آن اعتماد می کنند زیرا بیانگر دغدغه های مردم است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به فضای مجازی گفت: در این زمینه با مشکل مواجه هستیم و دولت باید این فضا را کنترل کند تا نگرانی ها کاهش یابد اما تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و باید از فعالان تولید محتوا حمایت شود. “

وی یادآور شد: تربیت مربی در روستا بسیار مهم است و باید دوره های لازم برای جوانان و افراد مستعد در این زمینه فراهم شود و بتوانند از حلقه های صالحین و سایر بخش ها حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید