لعن و نفرین به دشمنان نشانه درستی راه ماست/ راهپیمایی اربعان مانور وحدت مسلمانان


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894729

حجت الاسلام سید محسن دیباجی گفت: زائران اربعین حسینی در عراق و در مسیر کربلای معلی وحدت و یکپارچگی مسلمانان را به نمایش گذاشتند و با هوشیاری و بصیرت نقشه های منافقین و دشمنان جهان اسلام را خنثی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی نماینده ولی قانونی قائم (عج) استان سمنان در گفتگو با مرات با اشاره به جذب شیعیان و آزادگان جهان به امام حسین (ع) بیان کرد: اربعین مانور بزرگی برای وحدت مسلمانان است و این اسلام است که راهپیمایی بزرگتر اربعین این مشکل را در چشم جهانیان نشان خواهد داد.

نماینده رسمی ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز گفت: این تجمع موجب نگرانی دشمن از ظهور وحدت و انسجام و حرکت جمعی در بین مسلمانان و شیعیان جهان است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی و راهپیمایی اربعین اقتدار مکتب سیدالشهدا(ع) را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: راهپیمایی و راهپیمایی اربعین نشان دهنده اقتدار مکتب سیدالشهدا(ع) است. وی تصریح کرد: دشمن به شدت از این اقتدار هراس دارد و تمام تلاش خود را برای براندازی این اقتدار به کار می گیرد.

حسینی دیباجی افزود: هر چه این رویداد مهم برای جهان اسلام با ازدحام مردم برگزار شود، شور و نشاط بیشتر می شود. ترس دشمن از بقا و اعتلای مکتب سیدالشهداء (ع) بیشتر می شود.

مسئول نمایندگی قانونی سپاه قائم(عج) استان سمنان تصریح کرد: رواج و گسترش مکتب سیدالشهدا(ع) ناگزیر ظلم، جهاد با ظالمان، دست درازی به سوی ظالمان است. مستضعفین و مردم را برای ظهور حضرت بقیة الله (عج) آماده می کنند و این مورد قبول دشمنان اسلام و منافقان نیست.

وی با اشاره به پاشیدن اخیر منافقین در فضای مجازی برای ایجاد تفرقه بین دو ملت برادر و مسلمان ایران و عراق، خاطرنشان کرد: هرگاه دشمن فضا را مسموم کرد و شروع به کفرگویی کرد، باید راهی را که در پیش گرفته ایم باور کنیم. ما در می یابیم و می دانیم که در راه درستی هستیم و این مطالب در رهنمودهای امام خمینی (ره) نیز هست.

حسینی دیباجی در ادامه با اشاره به آیه 120 سوره بقره تصریح کرد: دشمنان ما هرگز خیرخواه ما نبوده اند و اگر متوجه می شویم که دشمن از ما تعریف و تمجید می کند نشان از کارهای نادرست ما است و هرگاه مخالفت کنیم تهمت می زنیم. توهین آمیز و افتراآمیز، یعنی ما در مسیر درستی هستیم.

مسئول نمایندگی قانونی سپاه قائم (عج) استان سمنان ضمن توصیه هرچه باشکوه پیاده روی اربعین حسینی گفت: نمازگزاران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر کربلا تظاهرات کردند. اتحاد و اتحاد مسلمانان و با هوشیاری و بصیرت نقشه های منافقان و دشمنان جهان اسلام را نابود کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید