لغو پرداخت هزینه مناطق جنگی قابل قبول نیست/ تا زمان دریافت نتیجه، بازپرداخت هزینه منطقه جنگ را دنبال کنید


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896349

محمد رشیدی گفت: صدور رای حذف پرداختی مناطق نظامی از سوی دیوان عدالت اداری و ابلاغ آن از سوی سازمان برنامه و بودجه قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: متأسفانه به ما خبر رسید که رأی دیوان عدالت اداری سلب حق منطقه نظامی نیروهای شاغل در مناطق نظامی است و این رأی دیوان عدالت اداری اتحادیه اروپا سازمان برنامه و بودجه را موظف کرده است که حقوق مناطق نظامی را پرداخت نکند.» به نهادهای کشور و شش استان مشمول مناطق نظامی اطلاع دهد.

وی افزود: به نظر من صدور حکم لغو پرداخت عوارض مناطق جنگی یا ناشی از برداشت های نادرست بود یا مسئولان نمی دانستند که عوارض مناطق جنگی برای جبران تاخیرهای دوران جنگ بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی گفت: در استان های مذکور محرومیت زدایی و از نظر عمرانی تاخیر وجود دارد.

رشیدی تصریح کرد: پرداخت حقوق مناطق جنگی به تصویب مجلس رسیده و چندین سال است که پرداخت شده است. در حالی که هنوز حقوق بازنشستگان پرداخت نمی شود، این خبر بد را شنیدیم و با اعلام سازمان برنامه و بودجه پرداخت مناطق جنگی به زحمتکشان حذف می شود.

وی افزود: برای اینجانب به عنوان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، صدور رای لغو پرداخت عوارض منطقه سربازی از سوی دیوان عدالت اداری و ابلاغ آن از سوی سازمان برنامه و بودجه قابل قبول نیست و خواهیم داشت. قطعا اعتراض و درخواست جدی داریم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درخواست خود را به اطلاع رئیس مجلس می‌رسانیم که خود ایشان تلاش کردند حق مناطق نظامی بازنشستگان و لشکری ​​را پرداخت کنند و اعتبار مورد نظر را برای این امر در بودجه قرار دهند. و همکاری لازم را انجام داد.

رشیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر همراهی رئیس مجلس، با کمک سایر همکاران، صدور رای مذکور مبنی بر حذف عوارض مناطق جنگی را تسهیل کرده و نگرانی ها برطرف می شود.

وی افزود: برای ما چنین برداشتی از پرداختی مناطق جنگی قابل قبول نیست، زیرا استان های درگیر در جنگ عقب نشینی ها و مشکلات فراوانی دارند، این استان ها باید عقب ماندگی ها را جبران می کردند. حذف شده.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی گفت: ما قطعا در مقابل صدور مصوبه حذف پرداختی مناطق نظامی موضع جدی داریم و تا به نتیجه نرسیدیم آن را پیگیری می کنیم، مردم نگران نباشند زیرا از آنها محافظت می کنیم. حقوق خوب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید