لیست مازاد پرسپولیس به روز شد

سرمربی سرخپوشان پایتخت اسامی بازیکنان مورد نظر برای تمدید قرارداد را نیز مشخص کرده است که در این میان دیگر فرصتی به بازیکنانی که او را وادار به پوشیدن پیراهن پرسپولیس کرده اند، نمی دهد.

رضا اسدی هافبک گران قیمت پرسپولیس اولین گزینه یحیی گل محمدی برای جدایی از این تیم است و قطعا در جمع سرخپوشان نخواهد ماند. همچنین مهدی مهدیهانی با وجود عملکرد قابل قبول در تمرینات به دلیل مصدومیت و ترافیک در خط هافبک، دومین گزینه یحیی برای قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم است.

سومین بازیکنی که گل محمدی قصد دارد با احترام خاصی برخورد کند، کاپیتان پرسپولیس در سال های اخیر است. سیدجلال حسینی که در 5 قهرمانی متوالی اخیر جام حذفی را در کارنامه خود دارد، جایی در لیست قرمزها برای سال آینده ندارد اما گل محمدی تصمیم گیری برای ادامه حضورش در پرسپولیس را به شخص خودش واگذار می کند. سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد برای استفاده از تجربیات او پیشنهاد حضور سیدجلال به عنوان مربی را به او بدهد.

لیست مازاد گل محمدی به روز می شود تا اشتباهات مکرر بازیکنانی مانند حامد لاک دیگر توجیه نشود و امثال او تا پایان فصل نتوانند نقاط ضعف خود را بپوشانند و به لیست ابتدایی پرسپولیس اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید