6 بازیکن استقلالی و پرسپولیس در لیست مازاد!

تعدادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر پس از پایان فصل نقل و انتقالات با تیمی قرارداد نبستند تا بدون تیم بمانند. در این گزارش نگاهی داریم به اسامی مطرحی که در لیگ بیست و دوم به بازیکن آزاد تبدیل شده اند:

رودی ژست می گیرد

مهاجم فرانسوی بنین پس از حضور در لیگ برتر، لیگ برتر و لیگ یک فصل گذشته با امیدهای زیادی به جمع فرهاد مجیدی اضافه شد اما تنها سه بار موفق به گلزنی شد. البته بهترین عملکرد جستد مربوط به بازی رفت سپاهان، بازی برگشت پرسپولیس و بازی برگشت شهر خودرو است که استقلال را قهرمان لیگ برتر کرد.

یاستد در مجموع 25 بار برای استقلال به میدان رفت که 3 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند. قرارداد این بازیکن در پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید اما در ادامه با باشگاهی قرارداد نبست تا امسال بدون تیم باشد.

محمدرضا خلعتبری

خلعتبری 38 ساله در اواسط فصل گذشته به فولاد پیوست و در 15 بازی برای آن تیم به میدان رفت اما در پایان لیگ بیست و یکم قراردادش تمدید نشد و بازیکن آزاد شد. اگر خلعتبری در 22 سالگی حضور داشت مسن ترین بازیکن لیگ برتر بود.

محمد قاضی

این مهاجم 37 ساله فصل گذشته بسیاری از هواداران لیگ 21 را به دلیل مصدومیت از دست داد. کازی موفق شد در 12 بازی به میدان برود و تنها یک گل به ثمر برساند.

محمدرضا خانزاده

مدافع تیم ملی جام جهانی 2014 و 2018 یکی از گلزنان اصلی سیرکان در فصل گذشته بود. خانزاده پس از پایان لیگ بیست و یکم به تراکتورسازی پیوست اما پس از آمدن بردیف مورد تایید این مربی قرار نگرفت و از تراکتورسازی خارج شد و بدون تیم ماند.

محمد انصاری

مدافع فصل گذشته مس رفسنجان در همان ابتدای لیگ بیست و یکم دچار پارگی رباط صلیبی شد و به همین دلیل کل فصل را از دست داد. انصاری پس از مصدومیت هنوز به فوتبال بازنگشته و در حال حاضر بدون تیم است.

سید احمد موسوی

مدافع استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم راهی گلگر شد اما شانس چندانی برای بازی در جمع شاگردان امیر کلانویی نداشت و تنها 8 بازی در این تیم سیرجانی انجام داد. با وجود اینکه شایعه حضور موسوی در یکی دو تیم لیگ برتری مثل تراکتورسازی شنیده می شد اما در نهایت او بدون تیم ماند.

دیدگاهتان را بنویسید