لیگ برتر به دو دسته ثروتمند و فقیر تقسیم می شود.


زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844089

VAR باید به فوتبال ایران بیاید چون به ما ظلم می شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: زمانی که صعود آماده شد به سقف آرزوها رسیدیم و همه چیز را رها کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره مشکلات فصل گذشته تیم ها گفت: تهرانی ها می توانستند بهتر از این هم برنامه ریزی کنند چون همه از لیگ فرسایشی خسته شده بودند.

وی ادامه داد: ما مربی هستیم و در طول فصل فشار زیادی را تحمل کرده ایم و در 6 سال گذشته همیشه فصل را تمام کرده ام و هیچ وقت تغییر نکرده ام. عدم ثبات به مربی اجازه ریسک نمی دهد. در این مدت با جوانان زیادی آشنا شدم. من بالغ بر 40 بازیکن را در فوتبال معرفی کرده ام و جزو کسانی هستیم که جسارت داریم.

سرمربی ذوب آهن گفت تا زمانی که نام بازیکن مهاجم مطرح نشود می خواهد به خارج از کشور برود. بازیکنان همیشه بی کیفیت می مانند و بازیکنان خوب از بین می روند. باز هم همه چیز به سرزمینی برمی گردد که مساعد نیست. ما یک مشکل جهانی با معرفی رو به جلو داریم. بحث نصیحت با نشریات دیگر فرق دارد و باید این استعدادها را پیدا کرد و بخشی از این توصیه ها به خارج از ایران رفته است. جدا از اینکه چقدر می توانیم تاپ تولید کنیم، این کار ما را هم پیچیده می کند، زیرا این مهم ترین قسمت فوتبال است.

وی ادامه داد: تیم ملی امیدی ندارد. استقلالی که قهرمان لیگ شد مشاوره خارجی داشت. این مشکل بزرگی است و در فوتبال مربیان یاد گرفته اند از خود دفاع کنند و کار را سخت کرده اند. خیلی از فوتبالیست های قدیمی خیلی لاف می زدند، اما الان در زمانی که مجبور بودیم بازیکنان خلاق داشته باشیم، می خندند.

تارتار همچنین گفت: VER باید بیاید زیرا فوتبال ما سرکوب شده است. من عاجزانه از VER می خواهم که وارد ایران شود. امسال دو بار اخراج شدم و 10 کارت زرد گرفتم، اما آیا وقتی صحبت از تیمی می شود که پایه و ساختار تمرینی خوبی دارد همه چیز اشتباه باشد؟ آنها ناعادلانه ما را علامت گذاری کردند و کمک داوران ما را به شک انداختند.

وی گفت: همه نمی توانند از موفقیت خوشحال شوند و یک فرد موفق باید عدالت را رعایت کند. سهیل مهدی نمی تواند همه را راضی کند وگرنه باید تنها برود. فساد همه جا هست و ما مربیان یکی از عوامل فساد هستیم. بسیاری از مربیان حقوق مردم را زیر پا می گذارند و به خاطر نتیجه آن آلوده می شوند. مربیان و مدیران باید تحت نظر باشند. مقررات قضایی باید صحیح باشد.

وی ادامه داد: به باشگاه گفتم با چند بازیکن قرارداد را تمدید کنند اما نمی آیند تمدید کنند و لیگ ما با بودجه معمولی و سنگین به دو گروه تقسیم می شود و یک سری تیم دو یا سه بازیکن جذب می کنند و تمام. گفت: بازیکنان را منفجر کردند که گران است و کار ما را سخت کردند، باید منتظر بمانیم تا بودجه های سنگین جذب شود و بعد به دست ما برسد، اولویت جذب بازیکن از تهران است.

تارتاروس به ملی پوشان گفت: زمانی که صعود آماده شد به سقف آرزوها رسیدیم و همه چیز را رها کردیم و در عین حال حواشی در فدراسیون فوتبال بیشتر شد. ما فقط می خواهیم در جام جهانی شرکت کنیم. دوست دارم کشورمان بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کند. برای ورزش باید پول باشد و همه عاشق فوتبال هستند. لیگ ملت ها خیلی به اروپایی ها کمک می کند و آنها نیازی به ارتش ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید