لیگ برتر فوتبال آتش بازی پسران آبی پوش در سرمای مشهد/ گشتاد و رمضانی امتیاز گرفتند; خامه روی کیک

ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794603

دیدار تیم های فوتبال پدیده و استقلال با برتری میهمان آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال پدیده و استقلال در چارچوب دیدار هفته یازدهم مرحله بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز (جمعه 5 آذرماه) در ورزشگاه ثامن به مصاف هم رفتند.

تقابل شاگردان کلاس دوم فرهاد مجیدی با شاگردان داوید سید عباسی گرجردولی با اختلاف 20 امتیازی دو تیم بسیار متعادل آغاز شد.

اما این تعادل در 15 دقیقه ابتدایی به هم خورد تا وینگر جوان آبی و سفید گل اول تیم فوتبال استقلال را به ثمر برساند.

استقلالی ها با این گل تسلیم نشدند و بعد از فرصت طلایی از دست رفته توسط آرماند رمضانی، مهاجم فرانسوی آبی ها در نهایت موفق شد اولین گل خود را در لباس استقلال به ثمر برساند.

اما در دقایقی میزبان به دروازه میهمان خود از تهران حمله کرد که این حملات راه به جایی نبرد، در حالی که در دقایق پایانی نیمه اول دروازه تیم فوتبال پدیده برای سومین بار با یک کرنر باز شد. لگد زدن

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول، در بیشتر دقایق بازی در میانه میدان جریان داشت و فرصت های اندک چه به دلیل بی دقتی مهاجمان و چه به دلیل هوشیاری مدافعان راهی دروازه نشد. و مدافعان هر دو تیم .

در این دیدار سرمربی و یکی از بازیکنان تیم فوتبال پدیده نیز توسط داور اخراج شدند.

پدیده صفر است

گل: –

استقلال 3

گل: جعفر سلمانی (12) – رودی زستاد (22) – آرمان رمضانی (43)

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، محمدحسین حیدری، محتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، میلاد فرماندهی، مسعود زائر، محمدرضا.

تیم استقلال: سید حسین حسینی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، کوین یمگا، زبیر نیکونفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آقاسی، رودی زستد و امیرحسین حسین زاده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید