لیگ برتر والیبال یک جلسه محرومیت میرزادجانپور و حکم 5 میلیون تنی

ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799520

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، معتبی میرزاجانپور را به انفصال قطعی از همراهی با فولاد مبارکه سپاهان و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته شانزدهم مسابقات والیبال مردان جام سردار دلهاها تیم های برتر باشگاه های مردان ایران یکشنبه 19 دی ماه با هفت دیدار در رفسنج، گرگان، تهران، رامسر، گنبد برگزار شد. ، یزد و ورامین را دنبال کردند.

تیم های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان در هفته شانزدهم در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

به گزارش ناظر، سازمان لیگ فدراسیون والیبال محتبی میرزاجانپور بازیکن تیم سپاهان فولاد مبارکه اصفهان را از همراهی این تیم تا جلسه کمیته انضباطی محروم کرد.

کمیسیون انضباطی امروز (دوشنبه 21 آذرماه) تشکیل و مجتبی میرزاجانپور به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب و مغایر با مقررات و بر اساس ماده 13 قانون اساسی به جریمه نقدی محکوم شد. 3 و 4 مقررات انضباطی فدراسیون والیبال ممنوعیت همراهی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بنابراین میرزادجانپور نمی تواند تیم فولاد مبارکه سپاهان را در دیدار مقابل شهرداری ورامین در هفته هفدهم لیگ برتر مردان (چهارشنبه 22 دی) همراهی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید