مأمور فراجا بودن؛ یعنی فدای جانت و پای امنیت ایستادن

به گزارش خبرگزاری موج


سردار سعید منتظرالمهدی; سخنگوی فاراژ وی پس از شهادت 11 نیروی انتظامی در راسک سیستان و بلوچستان در یادداشتی نوشت: بی شک امنیت نعمت نامرئی خداوند است. و به عنوان عامل فاراژ؛ این به این معنی است که جان، خون و خانواده خود را برای حفظ امنیت خود فدا کنید.

سردار منتظرالمهدی وی خاطرنشان کرد: وقتی تا آخرین قطره خون برای امنیت سبز شهروندان کشورتان در فراجه ایستاده اید، قومیت شما فرقی نمی کند بلوچ باشید یا سیستانی، ترک یا لر، لخ یا عرب، کرد یا فارس.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی در ابتدای یادداشت با اشاره به تلاش های فراوانی که برای جداسازی مردم سیستان و بلوچستان و جداسازی دو مفهوم و ملت انجام شده و می شود، تاکید می کند که همه مردم این استان پهناور ثابت کرده اند که در کالبد سرزمین مادری یک مفهوم هستند و می مانند.

علیرغم تلاشهای فراوانی که در چهار دهه اخیر برای جداسازی مردم از مردم انجام شده است. باز هم مردم ایران دلشان به وطن دلبسته است.

تمام تبلیغاتی که جریان رسانه ای دشمن در صدد توسعه آن است، چیزی بیش از یک نمایش از پیش شکست خورده نیست. نمونه بارز آن شهید محمد حسن براهویی، شهید دوران فاطمیه و مدافع امنیت است که در این حمله تروریستی جان خود را برای آرامش شهروندان فدا کرد و بلوچ و سنی مذهب بود. پلیسی که با تایید خانواده، دوستان و همکارانش از هیچ گونه تلاشی برای رضای خدا و شهروندان دریغ نکرد.

او که در کنار سایر همرزمانش جان باخت تا خواب مردم عزیزمان بر هم نخورد و خون ریخت تا سرزمین ما از بین نرود، اهل سنت بود. بنابراین مخالفان، تجزیه طلبان و بدخواهان از شیپور تجزیه طلبی که آنها را به جایی نمی برد، می نالند.

من به شما می گویم که شما تمام تریبون های رسانه ای، دستگاه ها و بوق های تبلیغاتی دشمن را دارید تا نظم و انسجام کشور به ویژه وحدت سیستان و بلوچستان را از بین ببرید و ایران را هر طور که می خواهید تکه تکه کنید. اما چرا در بین بلوچ ها محبوبیتی ندارید، حتی در تصاویر تمرین های مختلف که نشان می دهید، به دردتان نمی خورد مگر اینکه در بین افراد قبیله خود شرافت و احترام داشته باشید!

پیام غیور بلوچ ها را بپذیرید به جز تمام معایبی که در این استان بی بهره وجود دارد. آنها شما را نمی شناسند، شما را نمی خواهند و راه تاریک شما را دنبال نمی کنند.

بي ترديد بيشتر حرص ها و بخل ها و ناكامي ها ناشي از ناداني است; جهل و حماقت کسانی که نمی خواهند ایران را آباد و آزاد ببینند.

پلیس 11 تن از بهترین و داناترین افسران خود را به این سرزمین تقدیم کرد که نشان می دهد مردم در کنار مردم هستند. سفر این شهدا پایانی ندارد. میوه این درخت سالم امنیت توأم با آرامش در سراسر منطقه جغرافیایی ایران است.

ناگفته نماند که این شهدای گرانقدر کسانی هستند که به زندگی معنا می بخشند. قهرمانان واقعی در رویدادهای کور و با ماموریت ها و آزمایش های دشوار و نفس گیر شکل می گیرند. در واقع پلیس با باخت پیروز می شود.

پلیس همیشه در سختی ها قوی تر و در انتظار پولادتر می شود و در پایان تجربه های تلخ به نتایج ارزشمندی می رسد.

نیروی انتظامی فارغ از هر عقیده و نگرشی و منشی که اکثر عصرها و شبها شاهد شهادت و عاقبت زیبای فرزندان پرتلاش شما در سیستم امنیتی پلیس است، برای امنیت و آرامش همه جامعه تلاش می کند.


آیا این خبر مفید بود؟