ماجرای خرید ملک داماد کالیباف در ترکیه

ماجرای خرید ملک داماد کالیباف در ترکیه

روز جدید پسر رئیس مجلس با رد ادعای خرید ملک داماد خانواده کلیباف در ترکیه، گفت: هرکسی در ترکیه سند مالکیتی به نام این افراد پیدا می کند، این ملک را برای خود می بیند، اما در غیر این صورت باید مطابق با آن برخورد شود. قانون. “

در پی ادعای برخی رسانه ها و یکی از نمایندگان سابق مجلس مبنی بر خرید اموال رئیس مجلس ترکیه توسط الیاس کالیباف، وی این ادعا را رد کرد و با ارائه گذرنامه آقای بحیرایی ادعا کرد که اسناد منتشر شده جعلی است.

وی گفت: توسعه دهندگان به دروغ اخباری مبنی بر خرید ملک در ترکیه منتشر کرده اند که امضای همه آنها جعلی است. جعل آنقدر دست و پا گیر بود که حتی خانواده آقای بحیرایی که در سندشان به لاتین نوشته شده بود اشتباه و با اصل گذرنامه ناسازگار بود.

الیاس کلیباف تاکید کرد: احتمالاً نام پدر آقای بحیرایی در اطلاعات شخصی ایشان یافت شده است که نشان می دهد تخریب پروژه ای بوده در حالی که وی هنوز برای خرید ملک به ترکیه نرفته بود. معلوم است که برای نابودی آقای کلیباف یک سری دروغ جمع کرده اند.

وی افزود: هرکسی به نام این افراد در ترکیه، این ملک را برای خود پیدا می کند اما اگر متفاوت باشد باید طبق قانون با آن برخورد شود. امضای این افراد و همچنین عبارت بحیرایی در گذرنامه متفاوت است و با آنچه در اسناد جعلی منتشر شده در تضاد است.

فرزند رئیس مجلس درباره برخی از شکایات احتمالی وحید اشتری گفت: در مورد آقای اشتری ابتدا باید دستگاه امنیتی پشت پروژه ای که از آن استفاده می کند، پرونده مشخص شود. شکایت از اشتری آدرس اشتباهی است و تعیین تکلیف به شبکه اصلی طراح این پروژه را غیرممکن می کند.

دیدگاهتان را بنویسید