ماجرای درآمد میلیاردی استقلال از جام حذفی

ماجرای درآمد میلیاردی استقلال از جام حذفی

در کنار دعوای بسیار پرحاشیه گل گهر با شاکیان و حامیان، خبری نه چندان مهم و نه فوق العاده مهم از حاشیه بحث ها و نظرات به بیرون درز کرد! خبری که باید کوچک و سطحی تلقی می شد این بود: استقلال و 90 بازی ارومیه در چارچوب مسابقات جام حذفی معادل 6 میلیارد تن درآمد داشتند! بله، بازی استقلال و 90 ارومیه هم پول داشت! و به مبلغ 6 میلیارد تن! که البته رقم مهمی نیست، اما به خاطر داشته باشید: چه می شود اگر این بازی بین تیم قوی تر و قلدرتر انجام شود! یا اگر همون بازی 12-10 سال انجام بشه و حساب و کتاب درست داشته باشه چقدر برنده میشه؟ ده و دوازده برای 6 و 7 و 8 میلیارد چیست؟ در فوتبال پول وجود دارد، فقط باید نحوه استفاده از آن را بدانید و آگاه باشید!

دعوای داغ با نصیرزاده
استقلال پدیده دیگری را در فوتبال ایران معرفی کرده است! شخصیت کاملا حقوقی که در هنگام اظهار نظر و بحث استدلال دارد و بیانی کاملا واقعی! این روزها که استقلال در یک تقسیم بندی کاملاً مشهود و قابل مشاهده وظایف مدیریتی خود را با موفقیت قابل تشخیص و در چارچوب های مشخص انجام می دهد و هر بخش کار خاص خود را انجام داده است، تحت تأثیر اظهار نظر و بیان وجود یک فرد هستیم. استدلال در حوزه مسائل حقوقی! هوشمند سمیعی، تازه وارد با منطق قدیمی و حرف هایش نشان می دهد که چرا باید به مسائل حقوقی و محافل واقعی بپردازیم، افرادی مانند هوشنگ نصیرزاده در پرونده گل گهر و شاکیانش و سمیعی را با چند سوال به چالش کشید. عده ای که با پوشیدن لباس وکالت تظاهر به زحمتکشان فوق تخصصی می کنند!

راه پیروزی فرهاد

فرهاد که از اقدامات حامیانش ضربه خورده بود، درست و به موقع بود! مقابل ارومیه 90 استقلال این تیم نگرانی نشان داد! تیمی که باید از تکرار بازی خود بترسد! ترس از بد بودن دوباره! ترس از اشتباه! فرهاد نشان داده که نه می ترسد و نه می خواهد بترسد! فرهاد به موقع و قبل از اینکه دیر شود به مشکلات موجود در تیمش اعتراف کرد و با زبان آشنا و رایج خود اعتراف کرد! و این خود یک ویژگی و ظاهر، بازدارنده از اشتباهات تکراری است! هیچ بهانه ای نبود و نخواهد بود و نخواهد بود و این به دلیل انتظارات فزاینده ای خواهد بود که تیم استقلال، هواداران، کادرفنی و هیات مدیره آن را به مکانیزمی در جهتی پیشرفته با ظرافت بالاتر تبدیل کنند. ! استقلال یاد می گیرد خودش را زیر ذره بین حل مسئله بگذارد! استقلال یاد می گیرد که ببیند و چیزی جز حقیقت نگوید! استقلال آموخته هایش را عمیق می کند تا از کاستی هایش غافل نشود! خودتان را بسنجید و خود را بسنجید! فرهاد دریغ نمی کند! برای برنده شدن، باید مثل یک برنده رفتار کنید!

وزن فوتبال، وزن فوتبال
سپاهان – پیکان! پیکان چقدر شانس ثبات دارد؟ پرسپولیس – ذوب آهن! دعوای فوتبالی دیگر در اصفهان! شهر خودرو-استقلال، مسابقه ای که عنان نمی تواند آن را در دستان یک تیم کنترل کند! کار استقلال در مشهد را نباید با اگر و اما اشتباه گرفت، در حالی که شاگردان فرهاد با اگرهای زیاد اما اضافی سر و کار دارند! این 3 بازی حرف اول و حرف آخر هفته یازدهم هستند! در عین حال ال اراک باید با گل گهر سیرجان بجنگد و بجنگد! تیمی که این روزها در هر بازی صحبت از آن می شود! تیمی که نشان داد چرا می گویند فوتبال ملی به سطح بالاتری نیاز دارد! مردان درجه یک که می توانند قدرت، عشق و شخصیت درجه یک فوتبال را تحمل کنند!

دیدگاهتان را بنویسید