ماجرای صاحب لبنیات از ماجرای ریختن سطل ماست روی سر دو زن

انتشار ویدئویی در اینترنت در روز جمعه 20 فروردین ماه از تخلیه سطل ماست روی سر مادر و دختر در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد به یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر تبدیل شده است. صبح امروز شنبه 21 فروردین، ویدئویی دیگر از پلمب این فروشگاه واکنش های جمعی دیگری را در فضای مجازی به دنبال داشت.

صاحب مغازه لبنیات در هاجرپور درباره پلمب مغازه خود گفت: روز گذشته مادر و دختری وارد مغازه شدند و مردی وارد مغازه شد و پس از اخطار یک سطل ماست را روی سر زن ریخت که یکی از مشتریان را تشویق کرد. برای حمله به این مرد از فروشگاه دور بریزید. این برخورد منجر به ادامه درگیری در خارج از فروشگاه شد. درگیری بین زن جوان و مرد رخ داد و دختر زن از مادرش خواست جلوی درگیری را بگیرد.

وی ادامه داد: ساعت 23 شب گذشته به لوله کشی آمدند و از من خواستند به کلانتری بروم و حتی از دوربین های مداربسته برای روشن شدن ابعاد ماجرا فیلم گرفتند و مقرر شد با مراجعه به دادگاه تا دوشنبه برای ارائه توضیحات.

مالک لبنیات هاجرپور با بیان اینکه اولین فیلم اکران شده را پخش نکرده ایم، تاکید کرد: امروز بالاخره ظهر به ما اطلاع دادند که مغازه باید پلمب شود و اکنون در مغازه مشغول به کار هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید