ماجرای عجیب مدیریتی عجیب در پرسپولیس

ماجرای عجیب مدیریتی عجیب در پرسپولیس

در بهمن ماه 1400 بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد اما وزیر ورزش همچنان با استعفای او موافقت نکرد و حتی مخالفت کرد و رئیس هیئت مدیره در جلسات شرکت نکرد. هیئت عملا هیچ نقشی در پرسپولیس ندارد و کار توسط دراویش و معاونان آنها انجام می شود. زمانی که تغییرات مدیریتی در استقلال انجام شد، خیلی ها می گفتند به زودی این تغییرات در پرسپولیس انجام می شود و هیات مدیره جدید هدایت می شود، اما این اتفاق نیفتاد و به نظر می رسد فعلا وزارت ورزش قصد تغییری ندارد.

ماندن یا رفتن ذوالفقار فرقی نمی کند اما مشخص است که در پرسپولیس هیات مدیره نقش چندانی ندارد و کمک چندانی به مدیرعامل نمی کند. نکته عجیب اینجاست که حدود سه ماه از استعفای رئیس هیئت مدیره می گذرد و در واقع فرم استعفای وی به هم ریخته است، اما وی با آن موافق نبوده، بنابراین ابهاماتی باقی است.

قطعا پرسپولیس روزهای سختی را در لیگ برتر پیش رو دارد و علاوه بر تمدید چند قرارداد، فصل نقل و انتقالات سختی را پیش رو خواهد داشت و تیم مدیریتی این باشگاه روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت. تیمی که بدهی های زیادی را از گذشته به ارث برده است.

دیدگاهتان را بنویسید