ماجرای عجیب مدیری که اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی در جام جهانی می دانست!

در زمان ریاست میرشاد مجدی بر فدراسیون فوتبال و در پی برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از هیئت رئیسه، مقرر شد در دوره ریاست احسان اصولی صفر، یکی از اعضای غیرفوتبالی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود. پلی بین فدراسیون فوتبال و رسانه ها باشد.

با برگزاری انتخابات اتحادیه فوتبال اتحادیه اروپا، به نظر می رسد دوران سخنگویی آقای سوگناگو به پایان رسیده است و به زودی باید شاهد خداحافظی کلی با این پست باشیم، اگرچه او تمایلی به این اتفاق ندارد، اما به نظر می رسد که هیئت مدیره، به ویژه رئیس فدراسیون فوتبال نیز معتقد به این موضوع است و نمی‌خواهد روند به همان سبک و سیاق دوره نظارت ادامه پیدا کند، اما معتقد است همه چیز باید در چارچوب رفتار قانونی انجام شود و همه شرکت‌کنندگان در فوتبال. فدراسیون باید مسئولیت عملکرد رشته خود را بر عهده بگیرد.

ماجرای عجیب مدیری که اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی در جام جهانی می دانست!

از سوی دیگر مواضع عجیب سخنگوی فدراسیون هزینه های عجیبی را برای مدیریت فدراسیون فوتبال رقم زد تا سند جدیدی در اختیار منتقدان قرار گیرد، هرچند مهدی تاج سعی کرد به نوعی گاف آقای سخنگو را پوشش دهد، اما او از محتوای صحبت هایش در اولین نشست خبری به رسانه ها گفت که مهدی تاج نیز از عملکرد اصلی راضی نبوده و بنابراین تغییر در این سمت کاملا جدی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید