ماجرای کنعانیان یک توطئه بود!

یکی از موضوعات جنجالی روزهای پایانی فوتبال ایران ماجرای «محمدحسین کنعانی زادگان» مدافع ملی پوش کشورمان است. خیلی ها این اتفاق را برای یک فوتبالیست ملی ناخوشایند دانستند و بر لزوم فرهنگ سازی در فوتبال ایران تاکید کردند. برخی دیگر نیز ضمن هشدار به کنعانی ها خواستار این شدند که اجازه ندهند فوتبال این مدافع ملی پوش از بین برود و …

در این میان محمد پنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس نظرات جالبی دارد که خواندنش خالی از لطف نیست.

پرسپولیس به پیروزی شیرینی مقابل سپاهان دست یافت. فکر می کنی این پیروزی چقدر شانس قهرمانی تیم محبوبت را افزایش داد؟

– از هفته اول گفتم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. البته این فصل سخت تر از گذشته است و به نظر می رسد استقلال تیم بهتری نسبت به قبل باشد اما همچنان پرسپولیس شانس اصلی خواهد بود.

چرا از همان هفته های اول این را باور کردید؟ حتی بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک؟

– بله همین طور است پرسپولیس تغییرات و نقل و انتقالات بازیکنان زیادی داشت. او چند مهره کلیدی مانند احمد نورالهی، شهریار مغانلو و محمدحسین کنعانی زادگان را از دست داد و برای هماهنگی و موفقیت به زمان نیاز داشت. حالا به نظر می رسد این پرسپولیس به هماهنگی مطلوب یحیی گل محمدی و مربیان رسیده است.

اسم محمد حسین کنعانی زادگان وسط بود. می خواهیم نظر شما را در مورد این داستان بدانیم؟

– اگرچه داستان تلخ است اما به نظرم برنامه ریزی شده و توطئه ای است!

توطئه؟!

به هر حال این اتفاقات زمانی رخ می دهد که شما مشهور شوید. برایت تله می گذارند و دمپایی درست می کنند. حسین (کنعانی ها) شاگرد من در تیم امیدهای پرسپولیس بود. من از بچگی آن را می شناختم و می دانم چقدر روان و ساده است. من این مشکلات و اتفاقات رخ داده را تایید نمی کنم، اما باید از همه جهات بررسی شود. من نمی گویم حسین اشتباه نکرده است، اما هجمه هایی که شده و چیزهایی که می بینم احساس می کنم این بچه مقصر است. او یک ملی پوش زحمتکش است و باید به او کمک کنیم. شکست دادن و نابود کردن آن آسان است و آنچه دشوار و مهم است ساختن است. امیدوارم با وساطت بزرگان تیم ملی این موضوع ختم به خیر شود چون کنعانی ها بازیکن ثابت تیم ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید