شجاعان و کنعانیان در برابر چشمان کوروش می درخشند

السد که با بازگشت ستاره های خود توانست به عنوان مدعی شماره یک لیگ ستارگان ظاهر شود، این بار در زمین الاهلی شانس زیادی برای پیروزی داشت و با اکرم توانست الاهلی را پیش بیاورد. گل عفیف در نیمه اول اما الاهلی در آخرین بازی پیروز شد و در دقایق نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم که داشت و در یک رفت و برگشت در نهایت توانست بازی را به تساوی بکشاند. با ضربه سر عمر جانسانه.

در نیمه دوم، السد تلاش کرد یک بار دیگر از رقبای خود پیش بیفتد، اما در یک روز درخشان برای دو مدافع میانی ایرانی الاهلی، به جایی نرسید و حملات آنها بی نتیجه ماند. در شرایطی که الساد با ستاره هایش بهترین تیم میدان بود، بار دیگر سکوی عمر جانسانه در دقیقه 71 به دلیل سردرگمی و خطای خط دفاعی حریف توانست تیمش را به برتری برساند و شوک بزرگی به حریف وارد کند.

السد که در 7 بازی اخیر خود 15 گل به ثمر رسانده و با برتری به پایان رسانده است، در دقایق باقی مانده تلاش بیشتری کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و خود را از این شکست که مقاومت خط دفاعی الاهلی بود نجات دهد. به رهبری شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانیان مانع از موفقیت آنها شدند.

کنعانی زادگان و خلیل زاده که به نظر می رسید با حضور کارلوس کی روش در سکوها انگیزه خاصی برای تماشای این دیدار حساس داشتند، در روز بدون خطای خود توانستند خط حمله رویایی حریف را خنثی کنند و تیمشان به یک دستاورد ارزشمند دست یافت. برنده شدن برای کمک کردن

دو مدافع ایرانی الاهلی که در ترکیب کارلوس کی روش در جام جهانی قطر حضور داشتند، در سه دیدار ایران در این رقابت‌ها (کنعانی زادگان در یک نیمه مقابل انگلیس استفاده شد) فرصت حضور نداشتند. السد و در مقابل سرمربی پرتغالی تازه وارد تیم ملی قطر باید توانایی دوگانه و انگیزه خاصی داشته باشند و در نهایت شبی موفق را رقم بزنند.

الاهلی با این برد به روند دو باخت متوالی پایان داد و اکنون با 20 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و السعد نیز با وجود عملکرد موفق در دیدارهای اخیر با 22 امتیاز و اختلاف در رده سوم جدول قرار دارد. از 10 امتیاز با الدیل جدول موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید