ماجرای یگان سواران تبریزی/ از صندلی های شکسته و کثیف تا زخمی یادگاری روی بدنه اتوبوس


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908135

مشاهدات میدانی و گزارش های ارسالی شهروندان تبریزی نشان از وضعیت سلامت و ظاهر نامناسب اتوبوس های یک شرکت در مسیرهای مختلف دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر شمال غرب کشور در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس های یک شرکت وضعیت نامناسبی دارد.

کمبود اتوبوس های جدید طی چند سال گذشته در تبریز بر این مشکل افزوده است و اکثر اتوبوس های بخش خصوصی با قدمت بالای 10 سال در مسیرهای مختلف تبریز تردد می کنند.

با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در روزهای اخیر، تعداد مسافران استفاده از اتوبوس های این شرکت افزایش یافته است و باید این کمبود را مورد توجه قرار داد، هرچند که در 9 شهریور امسال اتوبوس های این شرکت که متعلق به پتروشیمی بود به این تعداد اضافه شد. ناوگان اتوبوسرانی شهر و از سوی دیگر تامین 900 دستگاه اتوبوس از وعده های یعقوب هوشیار شهردار تبریز است.

مشاهدات میدانی و گزارش های ارسالی شهروندان تبریزی نشان از وضعیت سلامت و ظاهر نامناسب اتوبوس های یک شرکت در مسیرهای مختلف دارد.

عدم توجه جدی به آسایش معلولان در اتوبوس های واحد تبریز یکی دیگر از موضوعات مهم مورد مطالبه شهروندان است.

شهروندان به تبریز بیدار می گویند: بررسی وضعیت سیستم حمل و نقل در تبریز نشان می دهد که در حوزه اتوبوسرانی با کمبودهای زیرساختی مواجه هستیم و مشخص است که موضوع نوسازی این ناوگان چندان جدی گرفته نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید