ماجرای 24 میلیاردی در مقابل انتقال بزرگ رضایان

رامین با پرسپولیس به توافق رسید و حتی به یحیی گل محمدی قول داد در صورت کسب رضایت نامه از باشگاه الدحیل به پرسپولیس بازگردد. پس از جلسه چند روز پیش رامین با مدیران الدحیل برای فسخ قرارداد، خبرهایی مبنی بر لغو حضور رضایان در پرسپولیس منتشر شد اما شنیدیم که هنوز این انتقال لغو نشده و رضایان باید تصمیم مهمی می گیرد. آینده فوتبال

ماجرای 24 میلیاردی در مقابل انتقال بزرگ رضایان

رامین که تقاضای زیادی از الدحیل دارد در تلاش است تا با این باشگاه قطری به توافق برسد تا مشکلی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشته باشد.

رضاییان که با الدحیل قطر قرارداد دارد، به صورت قرضی به السلیا رفت و یک فصل برای این تیم بازی کرد، اما در میانه فصل قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و در عین حال گفت که با الدحیل در مورد اختلاف نظر دارد. موضوع. مالی این بازیکن چاره ای جز بازگشت به السیلیه ندارد اما به نظر می رسد لیست این باشگاه کامل شده و امکان بازگشت رضاییان به السیلیه وجود ندارد. او قصد دارد از این موضوع به نفع خود استفاده کند و در مذاکره با مدافع ملی پوش سابق هزینه کمتری به او بدهد.

رامین حدود 1.2 میلیون دلار از الدحیل می خواهد اما مدیران باشگاه تاکنون با پرداخت 300 هزار دلار به رامین موافقت کرده اند. بنابراین رضایان برای بازگشت به پرسپولیس باید 900 هزار دلار (حدود 24 میلیارد دلار) بپردازد که هزینه زیادی است و کار آسانی نخواهد بود.

جدا از اینکه باشگاه الدحیل تمایلی به پرداخت پول بیشتر به رامین برای فسخ قرارداد ندارد، در صحبت هایی که اخیرا با رضایان و مدیر برنامه هایش داشتند، اعلام کردند که 200 هزار دلار از آن 300 هزار دلار را باید از باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. پرسپولیس در حال حاضر نمی تواند این کار را انجام دهد. مدیران الدحیل که کاملا متوجه شده بودند که رامین علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد و باشگاه پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن اصرار داشت، به رضایان گفتند که اگر پولش را کامل می خواهی باید در السیلیه به فوتبال ادامه دهد. اما اگر بخواهد این قرارداد را فسخ کند، باید پولش را بپردازد.

حالا رامین در دوراهی سختی قرار گرفته و باید بین پرسپولیس و پول یکی را انتخاب کند. انصافاً دادن این پول خیلی سخت است و اگر رامین از دادن آن امتناع کرد نباید به او خرده گرفت. بازگشت به پرسپولیس قطعا به آینده فوتبالی رامین کمک می کند و شانس او ​​را برای حضور مجدد در تیم ملی افزایش می دهد، اما ماندن در قطر برای رضایان مقرون به صرفه تر است اما می تواند به نابودی فوتبال این بازیکن منجر شود. در هر صورت با توجه به اینکه چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده، رامین فرصت زیادی ندارد و باید هر چه زودتر بین پول و بازگشت به پرسپولیس یکی را انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید