ماشین لباسشویی اینورتر چیست؟


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917691

هنگامی که قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، احتمالاً سوالاتی مانند ماشین لباسشویی اینورتر چیست؟ در این مقاله با موتور اینورتر آشنا خواهید شد؟ و به مزایای خرید ماشین لباسشویی اینورتر اشاره خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وقتی می خواهید ماشین لباسشویی بخرید، احتمالاً با سؤالاتی مانند ماشین لباسشویی اینورتر چیست؟ شما در این مقاله به موتور اینورتر چیست؟ و مزایای خرید ماشین لباسشویی اینورتر اشاره خواهیم کرد.

قبل از مطالعه این مقاله باید بدانید که تعمیر ماشین لباسشویی اینورتر نسبت به ماشین لباسشویی های معمولی به تجربه و هزینه بیشتری نیاز دارد.

موتور اینورتر چیست؟

ماشین‌های لباسشویی اینورتر از فناوری خاصی استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. موتور ماشین لباسشویی اینورتر با استفاده از حرکات مختلف، نتایج بهینه شستشو را برای انواع پارچه تضمین می کند. در حالت عادی موتور ماشین لباسشویی بدون توجه به لباس های داخل آن با سرعت یکسانی کار می کند و سرعت و انرژی یکسانی در دو حالت سرعت بالا و پایین مصرف می شود..

بنابراین صرف نظر از اینکه ماشین لباسشویی چند لباس باشد، همان مقدار برق مصرف می کند، اما به گفته سازندگان این دستگاه ها، وقتی لباس های زیادی در ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد، نیازی به برق ندارد و سریعتر می چرخد. . در ماشین لباسشویی اینورتر می توان سرعت چرخش موتور را بسته به میزان لباسشویی انتخاب کرد..


همچنین ممکن است این مقاله را دوست داشته باشید: مقایسه کمپرسور معمولی و اینورتر در یخچال


55c42658 86c6 4d31 ad7a 89e6c0207cea خبر خاکستری

نحوه عملکرد ماشین لباسشویی اینورتر

فناوری اینورتر از سنسورهای هوشمند برای تعیین وزن لباس در ماشین لباسشویی استفاده می کند. اینورتر بسته به بافت های داخل دستگاه، سرعت بهینه را برای دستگاه تعیین می کند تا بهترین نتیجه را داشته باشد که البته منجر به بهینه سازی مصرف برق می شود. این فرآیند توسط یک موتور با قدرت متغیر انجام می شود. بنابراین شما یک موتور ماشین لباسشویی دارید که بسته به اندازه لباس می تواند کارهای مختلفی را با سرعت های مختلف انجام دهد.

در تکنولوژی سنتی، ماشین لباسشویی از قطعات متحرک مانند چرخ دنده و تسمه برای انتقال نیرو از موتور به درام لباس استفاده می کند. این ماشین لباسشویی ها برق زیادی مصرف می کنند و در اثر اصطکاک صدا ایجاد می کنند. از طرفی یکی یک موتور اینورتر بزرگتر از یک موتور معمولی است، اما کارآمدتر است. از آنجایی که هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد، این موتورها صدای زیادی تولید نمی کنند و از آنجایی که این موتورها اصطکاک ندارند، مصرف انرژی را کاهش می دهند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که موتور اینورتر با تکنولوژی درایو مستقیم نسبت به سایر شرایط ممکن در صرفه جویی در مصرف انرژی و شستشوی بهینه کارایی بیشتری خواهد داشت..


b08ff3e0 3aa0 4981 a8a2 27b8f1a4525f خبر خاکستری

مزایای خرید ماشین لباسشویی اینورتر


  • فناوری اینورتر باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود.

  • ماشین لباسشویی اینورتر می تواند هزینه انرژی را تا 50٪ کاهش دهد.. این دستگاه ها نسبت به دستگاه های غیر اینورتر برق کمتری مصرف می کنند.

  • فناوری اینورتر نویز کمتری ایجاد می کند. قرقره های اینورتر در هنگام کار صدای کمتری تولید می کنند زیرا موتور دارای یک اینورتر داخلی است که می تواند به طور خودکار تنظیم شود..
  • فناوری اینورتر پایدارتر است.

  • فناوری اینورتر ایمن تر است. اینورتر یک سیستم حفاظتی است که برای کمک به کاهش خطر تداخل الکتریکی با سایر تجهیزات طراحی شده است.
  • فناوری اینورتر هوشمند است زیرا اینورترها می توانند به طور هوشمند حداکثر جریان و ولتاژ را محاسبه کنند..

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هزینه تعمیرات لوازم خانگی افزایش یافته است. اما از یک طرف استفاده از تکنولوژی کارایی را برای کاربر آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید