مرگ سوختگی کودک 9 ساله در شوفاژ لباسشویی / در مشهد + عکس

مرگ سوختگی کودک 9 ساله در شوفاژ لباسشویی / در مشهد + عکس

پس از گزارشی مبنی بر انفجار دیگ ماشین لباسشویی، سه دستگاه آمبولانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. سه مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و یک کودک 9 ساله جان باخت.

امروز پنج شنبه 13 اسفند، دیگ بخار در خشکشویی مشهد منفجر شد. به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، به نقل از روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمد علیشاهی گفت: پس از اعلام گزارشی مبنی بر انفجار دیگ شستشو، سه دستگاه آمبولانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعزام یک دستگاه آمبولانس، سه مصدوم به بیمارستان منتقل و یک کودک 9 ساله فوت کرد.

انفجار در مشهد

سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری مشهد، ایستگاه دوم آتش نشانی حسن عظیمیان گفت: ستاد فرماندهی پس از گزارش این حادثه در سامانه 125 بلافاصله آتش نشانان و امدادگران ایستگاه های 6 و 54 را به محل گزارش در خیابان شهید ابراهیمی اعزام کرد که آتش نشانان در محل گزارش شدند. در محل پیدا شدند، انفجار دیگ بخار یک خشکشویی منجر به فوت یک کودک و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان شد و مصدومان توسط تیم های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مشهد مشهد

این مقام مسئول در سازمان آتش نشانی مشهد افزود: در پی این حادثه علاوه بر تخریب کامل این مغازه، طبقه فوقانی رختشویخانه که مسکونی بود نیز آسیب جدی دید.

انفجار در مشهد

گفتنی است شدت حادثه به حدی بود که اهالی محل وحشت زده به خیابان دویدند و شیشه های برخی از منازل و مغازه های اطراف این خشکشویی نیز شکسته شد.

علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در سازمان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید