ماهیت جنایتکارانه دشمنان کاملا مشخص است/ انتقاد از رفتار دوگانه آژانس با ایران


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911916

دری نجف آبادی گفت: جنایتکار دشمنان ما کاملاً مشخص است و از آتش زدن قرآن و مساجد تا قتل و جنایت را انجام می دهند، در حالی که اگر چنین اتفاقاتی در غرب رخ دهد، غرب آن را محکوم می کند، اما نگرش غرب به جمهوری اسلامی این گونه است. دو برابر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک در مسجد بیت المقدس اظهار داشت: حراست و ما نیروهای مسلح در حوادث اخیر با جنایتکاران و جنایتکارانی که اسلحه را به سمت مردم نشانه رفته اند.» آنها مقاومت کردند و این یک آزمون بزرگ است.

وی ادامه داد: ملت ما از سال 42 تا کنون در معرض محاکمه های مستمر قرار گرفته است، دشمنان ما به جنایت عادت کرده اند و ما عادت داریم همیشه آماده و حاضر به فداکاری باشیم.

دری نجف آبادی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشور خاطرنشان کرد: جان بولتون چندی پیش گفت که ما شورشیان را مسلح می کنیم و نتیجه را در ایذه کودک 10 ساله ای که به ناحق شکنجه شد و در اصفهان دیدیم. نیروهای دفاعی آنها امنیت را هدف قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمنان ما بسیار خون آشام و رذل هستند و کسانی که این جنایات را مرتکب می شوند برای کشتن پول می گیرند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: کسانی که ابزار دشمن به ویژه برخی از جوانان می شوند، گاهی افرادی هستند که با جاسوسی و مزدوران رابطه و ارتباط دارند و گاهی فریب خورده اند که باید صفوف تقسیم شود و خانواده ها به فرزندانشان اجازه ندهند. در دام افتادن گرگ ها سقوط می کنند.

دری نجف آبادی گفت: جنایتکار دشمنان ما کاملا مشخص است و از آتش زدن قرآن و مساجد گرفته تا قتل و جنایت انجام می دهند، در حالی که اگر چنین اتفاقاتی در غرب رخ دهد، غرب آن را محکوم می کند، اما نگرش غرب به جمهوری اسلامی این گونه است. دو برابر..

وی ضمن انتقاد از تصویب قطعنامه اخیر علیه ایران تاکید کرد: رویکرد آژانس انرژی اتمی در قبال ایران دو سویه است با این تفاوت که اسرائیل، هند و پاکستان که عضو این آژانس نیستند، بمب اتمی ندارند. پس چرا با آنها صحبت نمی شود اما دائماً قطعنامه هایی علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می شود؟

امام جمعه اراک افزود: اگر یک جنایتکار در بین آنها هواپیمای مسافربری ما را با موشک بزند و به قعر دریا بفرستد به آن جنایتکار مدال افتخار می دهند اما اکنون به دنبال بهانه ای برای حمله به جمهوری اسلامی هستند. .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ما باتجربه و هوشیار شده است، گفت: کارنامه سیاه کشورهای غربی و نقشه های سیاسی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آل سعود چیزی نیست که نباید از آنها پنهان بماند. هر کس.

دری نجف آبادی اذعان داشت: در سوریه اقداماتی انجام دادند و شاید فکر می کنند می توانند ایران را مانند سوریه نابود کنند اما راز رسوایی آنها و رمز پیروزی ما وحدت، شعور و حضور مردم است.

امام جمعه اراک ضمن انتقاد از بی توجهی کشور به فضای مجازی افزود: فضای مجازی امروز یکی از کثیف ترین فضاهایی است که دشمنان طراحی و مورد سوء استفاده قرار می دهند، از این رو ایجاد شبکه ملی اطلاعات یکی از مهمترین وظایف یک کشور است.

وی با تاکید بر استفاده از هر طریقی آمریکا و غرب برای چپاول و تسلط بر کشورها، تاکید کرد: کرونا را غربی ها برای غارت ملت ها ایجاد کردند و 6 میلیون نفر در دنیا جان خود را از دست دادند و 300 میلیون نفر نیز مانند گذشته مبتلا شدند. جنگ جهانی اول و شرایط قحطی باعث گسترش آنفولانزای اسپانیایی شد و نیمی از جمعیت ایران در عرض یک دهه جان خود را از دست دادند.

امام جمعه اراک گفت: دشمن ممکن است به جوانان قول بدهد اما ما نباید عظمت کشورمان را به دشمن بفروشیم.

دری نجف آبادی تصریح کرد: مردم ما بسیار عاقل و دانا هستند و امروز همه باید روشن فکر باشند چرا که ما 300 هزار شهید مدیونیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین افزود: امیدواریم با حضور بعثه مقام معظم رهبری مسائل سیستان و بلوچستان حل شود و اهل سنت و شیعه آنها را همراهی کنند زیرا ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد. اما نباید به نزاع و درگیری منجر شود.» همه باید دست به دست هم دهیم و برای مقابله با جنایتکاران و صهیونیست ها همکاری کنیم.

امام جمعه اراک نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: شجره طیبه بسیج یکی از زیباترین و ارزشمندترین شجره نامه هاست و در شرایط کنونی همه باید بسیجی باشیم.

دری نجف آبادی به برخی اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: به برخی مفسدان و حاشیه نشینان هشدار می دهیم که دست از لجاجت، بدخواهانه و شرور بردارند و آرامش و امنیت در جامعه حاکم شود، در غیر این صورت قوه قضائیه باید با قاطعیت کار کند را انجام دهد.

امام جمعه اراک گفت: کسانی که اموال مردم را تخریب کردند، جان و ناموس مردم را به خطر انداختند و به مقدسات توهین کردند باید به اشد مجازات محکوم شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید