ما از بازخورد صادقانه استقبال می کنیم


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889905

شهردار شهر باشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران آن شهر گفت: از نقد منصفانه استقبال می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان باشت عصر امروز یکشنبه 2 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری یاسوج برگزار شد.

سید رضا حسینی شهردار باشت در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان باشت گفت: رسانه چشم و چراغ بین خادمان ملت و مردم است، انتظار می رود دوستان مطالبه گری کنند و به اطلاع عموم برسانند. در مورد کار ادارات و سازمان های مختلف».

وی در ادامه افزود: شما پل ارتباطی ما و مردم هستید، از انتقادات و پیشنهادات سازنده شما استقبال می کنیم، ما را در جریان بررسی های موردی در حوزه های مختلف قرار دهید زیرا اگر انتقادی وجود نداشته باشد اصلاحی صورت نخواهد گرفت.

حسینی تصریح کرد: اولویت کاری ما در شهرداری به دلیل مشکلات بدهکاری زیاد، حقوق معوقه پرسنل و کمبود نیروی کار در شهرداری است که باید آن را اصلاح کنیم و فضای سبزی در خور شهرمان به مردم ارائه کنیم.

وی توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و رعایت انصاف در خدمت رسانی به تمامی مناطق شهر را از برنامه های شهرداری عنوان کرد.

حسینی گفت؛ ما تازه شروع به کار کرده ایم و در راه هستیم و مشکلات زیادی وجود دارد و انشالله به زودی با رفع برخی مشکلات خدمات مطلوب تری خواهد داشت.

شهردار باشت با بیان اینکه رسانه ها می توانند در بسیاری از مسائل شریک و یاور باشند، در بحث دعوت از اصحاب رسانه سعی کردیم از همه سلایق و گرایش ها دعوت کنیم تا مورد تکریم قرار گیرند و به عنوان خدمتگزار مردم تلاش کنیم. ، شهروند باشید

عابدین قبادی رئیس شورای شهر باشت گفت: رسالت خبرنگاری باید بر اساس حق و مطالبه باشد نه کینه و تخریب. امیدواریم بتوانیم با هم و با همکاری رسانه ها در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و عمرانی شهرمان گام برداریم.

سید صلاح الدین صادقیان یکی از اعضای شورای شهر باشت گفت: از اصحاب رسانه و فعالان مجازی انتظار داریم به کمک ما بیایند و صدای ما و مردم در مسائل مختلف شهر باشند.

عمارمحمدی عضو شورای شهر گفت؛ روز خبرنگار مبارک، از شما چشمان بیدار جامعه دعوت می کنم که ما را در کارها یاری کنید و پلی بین ما و مردم باشید تا شهرمان را آنگونه که شایسته است بسازیم.

در این نشست جمعی از خبرنگاران به بیان نظرات خود پرداختند.


92f5250f 90bb 4b35 ac5c 3e480f489ea4 خبر خاکستری


4044a590 daec 4a12 ad78 1a41058ee961 خبر خاکستری


d1dbc3c1 99c5 4723 ba5c 5f9fd486af04 خبر خاکستری


4f1741f9 ab47 4d29 8dcc f9f32c36ec37 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید