قصد داریم از همه امکانات تکواندو استفاده کنیم/ از تغییر قوانین جهانی داوری استقبال می کنیم


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823589

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: قصد داریم در این مدت از پتانسیل موجود در اختیار تکواندوکاران نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره عملکرد تکواندوکاران در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان گفت: باید در این مسابقات شرکت می کردم. در نهایت بهترین و منتخب ملی پوشان راهی اردوی تیم ملی شدند تا از یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه به طور رسمی اردو را آغاز کنند.

وی ادامه داد: قصد داریم در این مدت بهترین عملکرد را از تمامی تکواندوکاران بالقوه موجود داشته باشیم. چالش سختی پیش رو داریم اما تلاش زیادی می کنیم تا در مسابقات پیش رو به هدف خود برسیم. همچنین برنامه یک ساله ای را به فدراسیون تکواندو ارائه کردم تا برای مسابقات پیش رو آماده شوم.

مغانلو در خصوص تغییر قوانین بین المللی داوری تکواندو خاطرنشان کرد: این پرونده فقط مربوط به ایران نیست و همه کشورها با آن مواجه بوده اند. بنابراین تمام تلاش ما این است که در این مدت تیم ملی را با قوانین جدید به روز کنیم. قانون همیشه امکان تغییر دارد و من این تحول را مطلوب می‌پذیرم. هر تیمی که بتواند سریعتر به روز شود قطعا با چالش های کمتری روبرو خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره حضور چند ملی پوش در تیم های دانش آموزی، امید و در عین حال بزرگسالان گفت: باید می توانستند از آنها استفاده کنند.

مغانلو در پایان گفت: امیدوارم با کمک دیگری و البته تلاش خودمان بتوانیم تکواندو را به روزهای اوج برگردانیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید