ما از پایین به بالا به پدیده به چشم یک تیم نگاه نمی کنیم

ساعت: 21:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802574

مربیان تیم های فوتبال پدیده و آلومینی در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پدیده و آلومینیوم گفت: مقابل تیم خوبی از آلومینیوم بازی می کنیم. با توجه به نتایج این تیم و کادر فنی خوبی که در اختیار دارد، انتظار بازی سختی را داریم. آلومینیوم جزو معدود تیم هایی است که به عنوان سازه و بازیکنان ثبات خوبی در ورود به لیگ برتر نشان داده و امسال نتایج آنها نشان می دهد که چقدر تیم خوبی هستند.

وی افزود: ما نیز با وجود مشکلات روند رو به رشدی داشتیم. در چند بازی نتوانستیم از تمام توان خود استفاده کنیم اما مصدومانی که برگشتند عملکرد خوبی داشتند. ما آماده ایم و امیدواریم فردا خوب بازی کنیم.

سرمربی پدیده درباره غیبت های تیمش تصریح کرد: محتبی بیژن، مهرداد بایرامی، محمدعلی کاظمی، آزاد جعفرزاده، ابوذر صفرزاده و ابوالفضل جلالی راد را در اختیار نداریم.

حتیبی: ما نگاه تابویی به پدیده نداریم

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده گفت: ابتدا باید بگویم نظری نداریم که با تیم انتهای جدولی بازی داریم. تیم در سه چهار هفته اخیر بازی خود را تغییر داده و خوب بازی می کند. ما این موضوع را به بازیکنانم گفتیم و حریف خود را به خوبی آنالیز کردیم. قطعا بازی سختی با تیم پدیده خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا یک بازی زیبا و راحت برای تماشاگران در زمین خود داشته باشیم و سپس با نتیجه کامل برای تیم ما همراه باشد. ما در این دیدار میلاد فحردینی و محمود گدرحمتی را در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان آمادگی کامل دارند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

حتیبی درباره کیفیت نیم فصل اول لیگ برتر گفت: از نظر فنی شروع فصل خیلی خوب بود و همه تیم ها شرایط خوبی داشتند. فکر می کنم بعد از هفته هفتم که مسابقات فشرده تر شد، تیم ها از نظر بدنی ضعیف تر شدند. کیفیت زمین ها نیز بسیار چشمگیر است، زیرا اکثر تیم ها زمین های خوبی در زمستان نداشتند. در مسابقات قهرمانی به جز سه چهار زمین خوب که داریم، سایر زمین ها نامناسب هستند و این باعث کاهش کیفیت مسابقات شده است. امیدوارم در اختتامیه لیگ سازمان لیگ اقداماتی را برای بهبود شرایط تیم ها در نیم فصل انجام دهد. زمین در کیفیت فنی بازی ها بسیار تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال “آلومینیوم” با یادآوری برنامه های تیمش برای تعطیلات نیم فصل و بحث محرومیت از اردوهای خارجی گفت: اینها تصمیماتی است که برای همه تیم ها گرفته می شود اما ما به بازی فردا فکر می کنیم. برنامه های باشگاه را بعد از این بازی ارائه کردم و الان فقط به بازی فردا فکر می کنیم تا بعداً در مورد برنامه ها صحبت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید