ما باید میز مدیران را به میز خدمات مردم تبدیل کنیم


ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910015

وزیر رفاه اجتماعی با تاکید بر توسعه شفافیت و مبارزه با فساد گفت: باید دفاتر مدیران را به خدمت مردم تبدیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی وزیر رفاه اجتماعی در دیدار با مدیران عامل شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: امروز در جغرافیای جمهوری اسلامی اجر و پاداشی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی ایجاد و توسعه اشتغال در کشور را یکی از راهکارهای بهبود معیشت مردم برشمرد و افزود: خدمت به مردم باید تاثیر خود را در زندگی مردم داشته باشد.

مرتضوی با تاکید بر توسعه شفافیت و مبارزه با فساد گفت: باید میز مدیران را به خدمت به مردم تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در دستور کار پیگیری درخواست های دولتی شرکت های اقتصادی از وزارتخانه های مختلف است.

وزیر رفاه شرکت های تجاری زیرمجموعه این وزارتخانه را ملک مردم دانسته و بر رفع موانع تولید با رایزنی و تعامل با دستگاه های اجرایی کشور تاکید دارد.

«احمد خانی‌نوذری» معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه از سهم ۱۷ درصدی پتروشیمی‌های زیرمجموعه وزارت رفاه در فروش پتروشیمی داخلی کشور خبر داد و گفت: هلدینگ پتروشیمی تاپیکو، و فاند، وپترو و آتیه صبا بازیگران کلیدی صنعت پتروشیمی هستند

وی خاطرنشان کرد: شرکت های تابعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰۰ میلیون دلار صادرات داشته اند که نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

در این جلسه مدیران عامل شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار پیگیری های ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید