ما با اندازه و ابعاد خود ظاهر نشدیم، باید بیشتر روی مشکلات روحی و روانی تیم کار می کردیم


ساعت: 17:11
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835141

باریج اسنس سرمربی تیم والیبال ایران گفت: باید روی مشکلات روحی و روانی بازیکنان تیم بیشتر کار می کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ فاطمه شعبان حمسه پس از شکست شاگردانش مقابل آلتای قزاقستان در چهارمین دیدار والیبال بانوان آسیا گفت: امروز مقابل آلتای قزاقستان که بهترین تیم مسابقات است عملکرد خوبی نداشتیم و در اندازه خود عملکرد خوبی نداشتیم. . قهرمانی باشگاهی.

وی افزود: فکر می کنم باید بیشتر روی مشکلات روحی و روانی بازیکنان کار می کردم تا با آمادگی روحی بیشتری در مسابقات شرکت کنم و تمرکز روی بازی داشته باشم.

سرمربی تیم والیبال ایران باریج اسنس به قدرت تیم اول قزاقستان اشاره کرد و ادامه داد: فکر می کنم تیم آلتای با عملکرد خود در بازی های قبلی نشان داده تیم قدرتمندی است اما این بهانه ای نیست. بازیکنان را از نظر ذهنی برای بازی بعدی آماده می کند تا بتوانند با اطمینان بیشتری بازی کنند.

وی همچنین با ابراز امیدواری از اینکه بازی قابل قبولی مقابل تیم کوانیش قزاقستان داشته باشند، افزود: بازی بعدی باری اسان با کوانیش، تیم دوم قزاقستان است که نسبت به سایر تیم ها تیم خوبی است. آنها مقابل تایلند 3-1 پیروز شدند.

شعبان همسه در پایان یادآور شد: برنامه ما این است که بازی قابل قبولی مقابل کوانیش داشته باشیم و دوباره چند بازیکن را محک بزنیم تا برای دیدار آخر آماده شویم که این امر سرنوشت ساز است.

پس از پایان مرحله گروهی این رقابت ها، تیم های اول و دوم جدول برای کسب عنوان قهرمانی و تیم های سوم و چهارم جدول برای کسب مدال برنز رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید