ما با تلفیقی از جوانان و تجربه در مسابقات آزاد جهانی شرکت می کنیم

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783245

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با تلفیقی از جوانان و تجربه به مسابقات آزاد جهان در عربستان می رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو کشورمان در خصوص تیم اعزامی به این دوره از مسابقات گفت: هفته گذشته تیم ملی برگزار کرد. مسابقات انتخابی با حضور مدال آوران طلای مسابقات بین المللی جام فجر و سومین دوره مسابقات بین المللی آزاد آسیا، مدال آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبان کمیته فنی.

وی افزود: در همان زمان ترکیبی اعلام شد اما با توجه به شرایط تغییراتی داشتیم و در نهایت با ترکیبی از جوانان و تجربه در مسابقات جهانی ریاض شرکت خواهیم کرد که انشاالله تکواندوی مستعد ما مبارزان داخل کشور می توانند در این رویداد امتیاز کسب کنند. «در رنکینگ خود را ارتقا دهید و در رویدادهای آینده کار آسان تری داشته باشید.

این تحقیق ادامه داد: سعیده نصیری در وزن 46- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 53- کیلوگرم، ناهید کیانی و زهرا شیدایی در وزن 57- کیلوگرم، کوثر آسعه و نرگس میرنوراللهی در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی وزن 73- کیلوگرم و زینب اسماعیل وزن 73- کیلوگرم 73 کیلوگرم تیم ملی تکواندو را تشکیل می دهد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه مربیانی در مسابقات ریاض می توانند به عنوان مربی دارای مدرک مربیگری بین المللی دو رده فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: کامرانی، یاسایی و فولادی با توجه به مربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان از یاسایی تنها مدرکی دال بر استفاده از فولادی برای حضور در این رویداد دارند.

وی همچنین گفت: بر این اساس مهرو کامرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی هدایت این افراد را در این رویداد بر عهده دارند. خانم درستی همچنان مربی تیم ملی بود اما متاسفانه به دلیل شرایط خاصی که برای ایشان پیش آمد نتوانستند تیم را در مسابقات ریاض همراهی کنند.

این نظرسنجی در پایان گفت: با توجه به نتایج بالای این رویداد امیدوارم تکواندوکاران کشورمان عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید