ما با 12 اردو در مسابقات شرکت می کنیم / افزایش تجربه بازیکنان در مسابقات تدارکاتی


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885182

سرمربی تیم ملی والیبال پسران گفت: دوازدهمین اردوی آماده سازی این تیم از 27 مرداد ماه و مربوط به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد وکیلی در خصوص شرایط تیم های ملی خردسالان کشورمان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: ششم تیرماه یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان با حضور 15 ورزشکار در فدراسیون والیبال آغاز شد. و تا 15 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، تیم دو روز تعطیل است و به دلیل کرونا بازیکنان نمی توانند اردو را ترک کنند و دوازدهمین اردوی تیم از 27 مرداد آغاز و تا مسابقات والیبال قهرمانی پسران آسیا ادامه خواهد داشت. .

وکیلی با اشاره به مشکلات شیوع ویروس کرونا در چند سال اخیر و عدم برگزاری برخی مسابقات، گفت: با توجه به شیوع دو ساله کرونا، بازیکنان در مسابقات زیادی شرکت نکردند و فقط 1400 لیگ نوجوانان داشتند. بازی ها اگرچه در این یک رده سنی است اما بی تجربگی وجود دارد، اما عدم برگزاری مسابقات بر این بی تجربگی افزود. به همین منظور سعی داریم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و کسب تجربه بیشتر، تیم ملی جوانان را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال مردان گفت: باید با برگزاری مسابقات بیشتر بر کمبود تجربه بازیکنان غلبه کنیم و با آمادگی بیشتر در مسابقات پیش رو شرکت کنیم. در این اردو جلساتی با تیم ارتش خواهیم داشت. قبل از آن با تیم ملی ب مسابقه دادیم و دو بازی با تیم جوانان عراق داشتیم. به دنبال هماهنگی دیدارهای تدارکاتی با چند تیم حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا هستیم تا با برگزاری این دیدارهای دوستانه تجربه مان بیشتر شود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار می شود.

مرحله مقدماتی این رقابت ها با حضور 9 تیم در دو گروه زیر برگزار می شود:

گروه اول: ایران، چین تایپه، چین، هند و کویت

گروه دوم: ژاپن، کره جنوبی، تایلند و قزاقستان

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با 16 دیدار پیگیری می شود و شاگردان محمد وکیلی که در روز نخست استراحت می کنند در روزهای دوم تا پنجم مرحله گروهی به ترتیب به مصاف هند، کویت، چین و چین تایپه خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید