ما با تلفیقی از جوانی و تجربه به مغولستان آمدیم


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834877

قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی پس از بازگشت به ایران چه گفتند؟!

مدال آوران تیم ملی کشتی کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; مدال آوران تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان و بازگشت به تهران اظهار نظر کردند.

داریوش حضرت گلی زاده قهرمان وزن 61 کیلوگرم پس از بازگشت به ایران درباره قهرمانی مغولستان گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود و کشتی گیران عناوین خوبی داشتند و شرکت کردند. خدا را شکر با نکاتی که سرمربی آقای درستکار به من یادآوری کرد که موفق به مبارزه شدم، ریکاوری می کنم و به فینال می رسم. با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا اولین حضور بین المللی من بود، به دلیل بی تجربگی فینال را از دست دادم و به مدال نقره رسیدم. در آینده سعی می کنم مدال نقره را در مسابقات جهانی و بالاتر به طلا تبدیل کنم تا جوابگوی زحمات کادر فنی باشم.

رحمان پسر عموی جوان تیم کشتی فرنگی که در بین کشتی گیران بی رحم به سبک خاص کشتی معروف است، در وزن 65 کیلوگرم رقابت های سنگین وزن قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت. دایی زاد درباره عملکرد خود در این مسابقات گفت: خدا را شکر موفق به کسب مدال رنگارنگ قهرمانی آسیا شدم و این مدال را به مردم عزیز کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم افراد بیشتری را با مدال خوشحال کنم.

یونس امامی دیگر دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا که در وزن 74 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت نیز گفت: تمامی مدعیان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند و تیم ها با نفرات اصلی به رقابت پرداختند. در اولین مسابقه مقابل حریف ژاپنی نتوانستم به خوبی مبارزه کنم زیرا بدن به اصطلاح فایترهای من هنوز شروع نشده بود اما در نبردهای بعدی عملکردم بهتر شد و در نهایت خوشحال شدم که دستم را به عنوان قهرمان آسیا در اختیار دارم. خدا را شکر هر دو تیم نتیجه خوبی گرفتند و من خودم موفق به کسب طلا شدم. برای حضور در بازی های آسیایی یا جهانی هر تصمیمی از سوی کادر فنی گرفته می شود و سعی می کنم بهترین نتیجه را بگیرم.

علی سوادکوهی ملی پوش وزن 79 کیلوگرم ایران که صاحب مدال طلای رنگارنگ برای کشورمان شد با اشاره به ترکیب متفاوت تیم ملی در مسابقات مغولستان گفت: این تیم با تیمی جوان در این مسابقات شرکت می کند و خوشحالم. که موفق شدم.امیدوارم با تلاشی که در جام جهانی دارم بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم.

محمدحسین محمدیان کشتی گیر آزاد وزن 97 کیلوگرم که در مغولستان بدون کسب یک امتیاز به مدال طلا دست یافت نیز گفت: مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

همچنین یدلا محبی ملی پوش وزن 125 کیلوگرم کشتی فرنگی کرمانشاهی که در مسابقات قهرمانی آسیا هت تریک طلا کرد، پس از بازگشت به ایران گفت: با چند ملی پوش جوان و با تجربه روی سکو باشیم. . خدا را شکر که این تیم با اقتدار و ممتاز قهرمان آسیا شد و من هم سه راند در وزن خودم جنگیدم و توانستم سومین طلا را کسب کنم و در سومین حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا حریفانم را شکست دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید