جوانی، تجربه و توانایی معیارهای مهم انتخاب شهردار است

ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784178

هاشم درویشی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از جوانان تاکید کردند، ما نیز دغدغه این مهم را داریم اما جوانانی که تجربه و مهارت در امر حکومت داری دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم درویشی در گفت و گو با مرصادنیوز درباره بررسی مرصاد در خصوص معیارهای انتخاب شهردار گفت: برخی از معیارهای انتخاب شهردار دارای مولفه های قانونی است که وزارت کشور تصمیم گیری می کند.

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: از جمله این مولفه ها می توان به 9 سال سابقه مدیریت یا معادل آن، داشتن مدرک و مدارک کاری متناسب با مسئولیتی که اخیراً مدیریت الکترونیک به آن اضافه شده است، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین این مولفه ها مؤمن بودن و عابد بودن است، همانطور که شهید بهشتی فرمودند، می توان مؤمن را متخصص کرد، اما متخصصی که متعهد به امور انسانی نباشد، در میانه راه خواهد بود. بلایا.”

درویشی خاطرنشان کرد: در بررسی روند انتخاب شهردار تمام تلاش ما بر این است که شهر را به یک مدیر فداکار و وفادار بسپاریم تا شهر را از این حالت انسداد خارج کنیم.

وی در ادامه برنامه ارائه شده از سوی کاندیداهای شهرداری را یکی دیگر از معیارهای انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: مدیری که شهر را بشناسد و تجربه داشته باشد اگر مدیریت قوی داشته باشد قطعا می تواند ضامن همه شهروندان باشد.

عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری محل آزمون و خطا نیست، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای در گام دوم انقلاب بر استفاده از نیروی جوان تاکید کردند، ما نیز علاقمندیم این افراد مهم اما جوانی که تجربه و مهارت در مدیریت دارند.»

دراویش گفت: جوانی یعنی استفاده از نخبگان پس شهردار باید فردی باشد که علاوه بر مدیریت علمی، سابقه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید