ما برای کسب تجربه به لیگ ملت ها آمدیم


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883611

ما می دانیم که چه کاری می خواهیم انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازی سختی مقابل لهستان داریم، گفت: برای بازی با لهستان برنامه داریم و هدفمان خوشحالی مردم است.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی ایران گفت: خوشبختانه پس از نتایج قابل قبول مرحله مقدماتی و صعود به مرحله نهایی، وضعیت خوبی داریم. بعد از آخرین بازی مقابل صربستان به چند روز استراحت نیاز داشتیم و دور جدید تمرینات از دو روز پیش آغاز شد. در نظر داریم تا سفر ایتالیا پنج جلسه تمرین با توپ و سه جلسه با وزنه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سایر تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای آماده شدن برای دیدار مقابل لهستان در بولوینا پیگیری می شود، افزود: بازی سخت و پرفشاری مقابل لهستان خواهیم داشت و تیم ایران نیز برای این دیدار آماده می شود. با تمام وجود

عطایی درباره تمرین شب گذشته تیم ایران با توپ در گدانسک که بسیار پر استرس و خاص بود، گفت: حقیقت این است که انتظارات تیم مشخص است و می دانیم می خواهیم چه کار کنیم. من به عنوان مربی تیم ملی همیشه بهترین ها را برای بچه ها می خواهم و از آنها انتظار دارم بهترین عملکرد خود را داشته باشند. مهم این است که در مرحله بعد بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای بهترین عملکرد به کار خواهیم بست و این روند ادامه دارد. نتیجه مهم نیست بلکه باید تمام توان و انرژی خود را برای موفقیت بگذاریم و اگر همدل و متحد باشیم بهترین عملکرد را خواهیم داشت. ما از روز اول به این شکل فعالیت می کنیم و این موضوع مهم است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: کار مرحله مقدماتی تمام شده و نتایج مسابقات این مرحله را هم پشت سر گذاشتیم. استراتژی مرحله نهایی بازی به بازی است تا مشخص شود. نتیجه خاص در روز بازی به همین دلیل برای یک بازی با لهستان برنامه داریم.

وی تصریح کرد: فکر می کنم بازی خوبی مقابل لهستان خواهیم داشت. بازی سختی است زیرا لهستان یک بار در این رقابت ها مقابل ایران شکست خورد و هر تیمی که در این مرحله گل نزند به نیمه نهایی راه پیدا نمی کند. هر دو تیم این را می دانند. بنابراین دو تیم ایران و لهستان با تمام قوا و با هدف به حداقل رساندن اشتباه وارد این دیدار خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما به این چیزها توجه نمی کنیم و سعی می کنیم کارمان را انجام دهیم. . او که مقابل ایران شکست خورد، باید آخرین دیدار را با برد به پایان برساند.

وی تصریح کرد: دو تیم ایران و لهستان در سال های اخیر رقابت کمی داشته اند، البته بازی هفته سوم هم تفاوتی نداشت. اما بازیکنان و کادر فنی تیم ایران توجه چندانی به این مشکلات ندارند و تمام توجه به عملکرد خودمان است. هدف این است که در طول مسابقه متفاوت باشید. اما شرایط بازی ما را مجبور می کند در مسیرهای جدید و شرایط متفاوت قرار بگیریم. تیم لهستان یکی از بهترین تیم های جهان است و ایران نیز جزو 10 تیم برتر جهان است. امیدوارم بازیکنان ایرانی مقابل این تیم خوب بازی کنند.

عطایی بیشتر موفقیت های تیم ملی والیبال ایران را مرهون حمایت مردم دانست و گفت: هدف بازیکنان این است که مردم را خوشحال کنند و امیدوارم عملکرد تیم ملی والیبال ایران لبخند را به همراه داشته باشد. مواجهه با شرایط سخت اقتصادی .

همچنین میلاد آبادی پور درباره وضعیت تیم ملی والیبال ایران در اردوی گدانسک گفت: اردوی خوبی داشتیم. بعد از مرحله مقدماتی دو روز استراحت کردیم و خیلی خوب ریکاوری کردیم. بعد از استراحت به تمرینات بدنسازی و توپ ادامه دادیم و خوشبختانه اکنون شرایط بسیار خوبی داریم.

وی درباره دیدار مقابل تیم لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها گفت: 100 درصد کار بسیار سختی در پیش داریم. ما با لهستان بازی می کنیم که در هفته سوم یک بار مقابل این تیم پیروز شده ایم و آنها انگیزه بیشتری نسبت به سایر تیم ها دارند و به بازگشت فکر می کنند. اگر می خواهند قهرمان شوند باید ایران را شکست دهند. این مشکل کار را سخت می کند، با احترام به تیم لاشتان، 100 درصد قدرت خود را نشان می دهیم و دوباره مانند گذشته عمل می کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در خصوص اظهارات برخی از بازیکنان تیم لهستان مبنی بر اینکه ایران آنها را برای بازی مرحله نهایی انتخاب کرده است، گفت: واقعا جای تاسف است که لهستان تیم خود را با تیم ایران مقایسه می کند.بیشتر بازیکنان ایران. تغییر کرده و با تیمی وارد این مسابقات شده ایم که چند بازیکن ایرانی اولین حضور خود در لیگ ملت ها را در آن تجربه می کنند.

وی ادامه داد: لهستان بهترین تیم جهان است و دو بار قهرمان جام جهانی شده است. بازیکنانی مانند کورک هستند که با ارزش ترین بازیکن جام جهانی شدند و یانوس که با ارزش ترین بازیکن جام جهانی شدند. همچنین بازیکنان سرعتی و لیبروی این تیم بهترین های جام جهانی شدند. برای همین خنده دار است که لهستان را با تیم ایران مقایسه می کنند.

عبادی پور با یادآوری اینکه ایران در هفته سوم یک بار مقابل لهستان پیروز شد، گفت: تیم ایران در مسابقات امسال تغییرات زیادی ایجاد کرد. در مرحله آخر اما 100 درصد توان خود را می دهیم. نتیجه بازی مهم است اما برد و باخت تا این مرحله برای تیم ایران مهم نبوده است. در مجموع جدا از نتایج، باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

وی در خصوص شناختی که از تیم لهستان دارد و اینکه این اطلاعات چقدر به تیم ایران کمک می کند، گفت: والیبالیست ها یا ورزشکاران دیگر عادات خاص خود را دارند و شاید قبل از مسابقه بخواهند کارهای دیگری انجام دهند، اما همچنان عادت های همیشگی شان است. من در نهایت آنها را دنبال خواهم کرد. با توجه به شرایط تیم ایران و شناخت کادر فنی تیم لهستان، بازیکنان این تیم در امتیازات بالای 20 عادات همیشگی خود را انجام خواهند داد و در صورت توجه بازیکنان تیم ایران به مشکلات و نکات کوچک. و بیایید آنها را در زمان لازم انجام دهیم، در مقابل لهستان نتیجه خوبی خواهیم گرفت

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره شعارهای چند بازیکن لهستانی نیز گفت: تیم لهستان را در دو تورنمنت مهم و در بدترین شرایط ممکن شکست دادیم. یکی در المپیک که با بهترین بازیکنان آمدند و دیگری در لیگ ملی، ما لهستان را در خانه شکست دادیم، بنابراین این تیم در شرایط سختی قرار دارد و باید تمام تلاش خود را بکند تا آن استرس را به بازیکنان تیم منتقل کند. ایران

وی توضیح داد: اما این اشتباه است زیرا از ابتدای این مسابقات اعلام کرده ایم که آمده ایم تا تجربه کسب کنیم و اگر بخواهند آن فشار را به تیم ایران منتقل کنند، سخت در اشتباه هستند. درست است که به مرحله آخر رسیده ایم، اما هنوز آمده ایم تا تجربه کسب کنیم. از تیم ایران نمی توان انتظار زیادی داشت چرا که اکثر بازیکنان این تیم زیر 23 سال سن دارند و اولین تجربه حضور در تورنمنت های مهم را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید