ما با افتخار از مسابقه چالش برانگیز با والیبال تایلند بیرون آمدیم


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889592

می دانستیم که بازی آسانی مقابل میزبان نخواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: تایلند میزبان جام کنفدراسیون آسیا است و با وجود حمایت تماشاگران دیدار با این تیم سخت بود اما بازیکنان از این چالش با افتخار بیرون آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومن مقدم بعد از دیدار مقابل تایلند که با برتری 3 بر یک تیم جوانان به پایان رسید، اظهار داشت: خوشحالم که از این دیدار سربلند بیرون آمدیم زیرا بازی مقابل تیم میزبان با وجود چالشی بود. حمایت تماشاگران

وی با بیان اینکه می دانستند بازی آسانی مقابل تایلند نخواهند داشت، تصریح کرد: با بازیکنان صحبت کردیم تا بازی خوب دیروز مقابل چین را در بازی امروز ادامه دهیم. آنها نسل جوانی هستند و باید در این مسابقات به چالش کشیده شوند و خدا را شکر که در این دیدار اتفاق افتاد.

سرمربی تیم جوانان افزود: در مقاطعی از بازی بازیکنان حریف ما را دست کم گرفتند اما با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم بازی را برگردانیم و پیروز میدان شدیم و انشاالله با این پیروزی پیش خواهیم رفت. میدان برای مقام پنجم

وی درباره سبک بازی با تیم های شرق آسیا گفت: تیم های شرق آسیا به دلیل میانگین قد کوتاهی که دارند بیشتر روی تکنیک های سرعتی و ترکیبی کار می کنند بنابراین سرویس های خوب را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم تاکتیک های هجومی آنها را سخت کنیم. خدا را شکر به اهداف تاکتیکی مورد نظر کادر فنی رسیدیم و برنده مسابقه شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید