ما تیمی نیستیم که بتوانیم به راحتی باج بدهیم / کیفیت تیم استقلال را نمی توان نادیده گرفت

ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781681

فجرسپاسی سرمربی تیم فوتبال گفت: تیم ما به راحتی به سایر تیم ها باج نمی دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر گفت: استقلال تیم خوبی است و 3 بازی اول خود را برد. از کیفیت استقلال نمی توان گذشت اما تیم فجر به لطف همه نزدیکان شایستگی های خود را نشان داد و هر کارشناسی که بازی های ما را دید از تیم ما تمجید کرد. ما تیم سخت کوشی هستیم و به راحتی تیم نمی خریم، قطعا یک بازی تاکتیکی و بسیار تاثیرگذار را شاهد خواهیم بود. بازیکنان ما تسلیم نمی شوند و اگر بازی 120 دقیقه طول بکشد تمام تلاش خود را می کنند. ما موظفیم از تیم خود حمایت کنیم تا تیم تثبیت شود و وضعیت خوبی در لیگ داشته باشد.

وی ادامه داد: 2 بازیکن مصدوم داشتیم که هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده اند و به غیر از این 2 بازیکن، بقیه بازیکنان شرایط بازی دارند. تیمی که بعد از سال ها به لیگ برتر می آید شرایط خاص خودش را دارد. از همه کسانی که در باشگاه زحمت می کشند تشکر می کنم. این تیم تیم من نیست و برای کشور است. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای دهه فجر ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کلانتری ها از شرایط چمن ورزشگاه یادواره شیراز راضی هستند؟ وی گفت: وقتی آخرین بازی ما در لیگ یک تمام شد، فردای آن روز مدیر کل ورزش و جوانان شیراز وضعیت چمن ورزشگاه را زیر نظر گرفت. این نشان می دهد که مدیر کل ما کوشا بود و تمام تلاش خود را انجام داد. درست است که کیفیت چمن الان عالی نیست، اما وقتی تلاش می کنیم باید از آنها تشکر کنیم و این ما را به آینده امیدوار می کند و مطمئن هستم که چمن استادیوم یادبود بهتر از این خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید