ما در حال گسترش روابط با آمریکای لاتین در همه زمینه ها هستیم


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895695

سیاست رئیس جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای دوست بر اهمیت افزایش سطح همکاری های کشورمان با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه از نظر ظرفیت های متنوع موجود تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در دیدار «رامون بلاسکوز» فرستاده ویژه رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل ونزوئلا با بیان اینکه روابط تهران و کاراکاس به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت دوست ونزوئلا است.

رئیس جمهور با اشاره به سیاست توسعه روابط تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست، بر افزایش سطح همکاری های کشورمان و کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به قدرت های مختلف موجود تاکید کرد و افزود: آماده تقویت روابط با ونزوئلا در همه زمینه ها هستند.

«رامون بلاسکوز» فرستاده ویژه رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل ونزوئلا نیز با ابراز خرسندی از گسترش سطح روابط جمهوری اسلامی و کشورش بر تلاش های کاراکاس برای افزایش سطح اقتصادی، تجاری و تجاری تاکید کرد. ترانزیت و همکاری سیاسی

فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا همچنین به توانمندی های فنی و مهندسی کشورمان اشاره کرد و خواستار گسترش تعاملات دو کشور در این زمینه شد.

در این نشست وزیر حمل و نقل ونزوئلا که ریاست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ونزوئلا را بر عهده دارد، پیام نیکلاس مادورو را به آیت الله رئیسی تقدیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید