ما در کشور تمام ظرفیت لازم برای حل مشکلات را داریم


ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855766

محمد باکر کلیباف با بیان اینکه اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه جز با حکمرانی صحیح امکان پذیر نیست، تاکید کرد: ما در کشور همه ظرفیت لازم برای حل مشکلات را داریم اما حکمرانی درست نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای راهبردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، معتقد است بحران اصلی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در حاکمیت است. بنابراین چاره ای جز این نداریم که با اصلاح شیوه اداره و اداره جامعه و حکومتی جدید در عمل به تغییر و پیشرفت برای کشور و مردم عزیزمان دست یابیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه جز با حکمرانی صحیح امکان پذیر نیست و در این راستا باید شاهد حکمرانی جدید باشیم، افزود: ما از هر فرصتی برای حل مشکلات کشور برخورداریم. در حالی که ما می توانیم در تدوین برنامه هفتم توسعه باید به گونه ای عمل کنیم که در کوتاه مدت و حتی یک سال پس از اجرای این برنامه، رضایت مردم از نظام افزایش یابد.

وی گفت: باید بر اساس برنامه هفتم توسعه عمل کنیم. روی این مسائل تمرکز کنیم و انشاالله رضایت مردم را به همراه خواهد داشت.

گالیباف با تاکید بر اینکه باید بر مشکلات اصلی کشور تمرکز کنیم و با حل مشکلات مربوطه تحول ایجاد کنیم، افزود: به عنوان مثال در اقتصاد باید از تمام ظرفیت مردم و تکالیف دولت در موضوعات مختلف استفاده کنیم. خوب توسط مردم.”، به تدریج کمتر می شود.

در این جلسه دیروز علی عسگر پورعضت رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، علی مبینی دهکردی معاون توسعه منابع و سرمایه گذاری دانشگاه تهران، مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی، عادل پیغمی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، تحول دولت، محمدرضا مجیدی، رئیس پژوهشکده راهبردی شورای تناسب، محمدرضا اسماعیلی گیوی، معاون آموزشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مجید آزمایشگاه سیاست و حکمرانی دانشگاه تهران، مصطفی زمانیان، عضو کمیته راهبری تحول دولت آنها به موضوع حاکمیت نگاه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید