باید ظرفیت لازم برای گردشگری سلامت ایجاد شود


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836994

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کوم با اشاره به اینکه غربالگری در دوران بارداری منتفی نشده، بلکه رایج و اخلاقی شده است، گفت: باید امکانات لازم برای گردشگری سلامت ایجاد شود، امکانات فعلی وجود ندارد. مناسب .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن رضایی آدریانی امروز در نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی در کوم که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، گفت: ممکن است برخی از بیمارستان ها مشکل داشته باشند اما همه بیمارستان ها متخصص انکولوژیست دارند اما پزشک متخصص ممکن است مشکل داشته باشد. در عرض 24 ساعت در بیمارستان نباشید.”

وی افزود: در شهرستان های استان پزشکان عمومی و پرستاران موظف هستند به صورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کوم درباره احتمال تعطیلی زایشگاه ایزدی نیز گفت: این زایشگاه قدمتی بیش از 50 سال دارد و مشکلات فنی و مهندسی فراوانی دارد؛ این زایشگاه در حال تعطیلی است. کوچکترین زلزله خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد.

وی افزود: می توانیم خدمات بیمارستان ایزدی را به بیمارستان نوساز فورکانی منتقل کنیم.

رضایی در خصوص سلامت در گردشگری گفت: باید امکانات لازم برای گردشگری سلامت ایجاد شود، امکانات فعلی مناسب نیست.

وی افزود: سه سونوگرافی خصوصی در استان با یک پزشک خانم داریم و همچنین حدود 6 خانم در بیمارستان ها هستند.

معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کوم در خصوص موضوع غربالگری گفت: غربالگری در دوران بارداری لغو نشده است، بلکه منطقی و اخلاقی شده است. قبلاً این آزمایش رایج بود و اکنون لی به اصرار خانواده ها و با سابقه خانوادگی مادر باردار بر روی مادران بالای 35 سال انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید