معرفی ظرفیت گردشگری ایران در اجلاس جهانی گردشگری 2022


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879549

در اجلاس جهانی گردشگری 2022، کره جنوبی ضمن دیدار با مقامات دولتی و خصوصی 12 کشور جهان، ظرفیت های گردشگری ایران را در ابعاد و محصولات متنوعی از جمله اکوتوریسم، طبیعت گردی، گردشگری روستایی، بهداشت و درمان و غذا معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر شالبافیان در محل نمایشگاه بین المللی کوتفا (کوتفا) که در روزهای 2 تا 5 تیرماه در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد، حضور یافت. قرارداد.

با توجه به اینکه رویکرد رویداد در قالب B2B و B2C تعریف شده است، معاون گردشگری با استفاده از فرصت دیدار با وزرای گردشگری و بخش خصوصی فعال در بازارهای هدف کشور، موضوعات مختلفی از جمله تسهیل ورود گردشگران به ایران، ارتباط فعالان بخش خصوصی دو کشور و همچنین ایجاد آگاهی و آشنایی با ظرفیت های گردشگری کشور.

بازدید از غرفه های مرتبط با موضوعاتی چون فروش محصولات گردشگری، تبلیغات، بازاریابی، فراگردشگری، رویدادهای فرهنگی و تولید محتوا در حوزه گردشگری از جمله موضوعات مورد توجه معاون گردشگری وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری کوتفا بود. KOTFA).

گفتنی است با توجه به حضور بیش از 50 کشور جهان و بیش از 100 هزار بازدید از این رویداد، دستاوردهای معاونت گردشگری در ارتقای آگاهی از آخرین اقدامات و رویکرد مدیریت جهانی گردشگری قابل توجه است. . .

7832351c 211b 4b0d b5be f1a6c54152e9 خبر خاکستری

شالبافیان همچنین از سفر خود به کره جنوبی برای شرکت در اجلاس جهانی گردشگری 2022 و بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری KOTFA، دیدار با وزرا و فعالان بخش خصوصی از 12 کشور از جمله پاکستان، مالزی، اندونزی و اندونزی و سایر کشورهای هدف تقدیر کرد. دستاورد چشمگیر حضور این رویداد در راستای توسعه پیوندهای گردشگری بین المللی است.

بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اخذ روادید ورود به جمهوری اسلامی ایران و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور در ابعاد و محصولات مختلف از جمله بوم گردی، طبیعت گردی، گردشگری روستایی، بهداشت و غذا محورهای اصلی این جلسات بود. .

همچنین تشریح شرایط عمومی گردشگران در ایران، تنوع امکانات گردشگری، اقدامات مربوط به تبلیغات و معرفی ایران در بازارهای هدف از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسات مذکور بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید